کد خبر : 2008914 | 24 اسفند 1402 ساعت 23:48 | 60.2K بازدید | 27 دیدگاه

سردار آزمون به قلب ده‌روسی برگشت (عکس)

ستاره ایرانی رم با روحیه بالایی قبل از شروع بازی با برایتون مشغول تمرین شد.

سردار آزمون به قلب ده‌روسی برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که 18 روز قبل برای نخستین بار تجربه حضور در ترکیب رم در این فصل را به دست آورده و در هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا از ابتدا مقابل تورینو به میدان رفت و نمایش موثری داشت، دوباره در جمع 11 نفر اصلی جالوروسی دیده می‌شود و امشب برابر برایتون به میدان رفته است.

تیم فوتبال آ. اس. رم که هفته گذشته در مسابقه رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل برایتون به پیروزی چهار بر صفر رسید، از ساعت 23:30 امشب (پنج‌شنبه) در ورزشگاه فالمر به مصاف حریف انگلیسی رفته و سعی دارد در حضور ثابت سردار آزمون برتری خود را حفظ کند تا به دور بعدی این رقابت‌ها راه یابد.

سردار آزمون که پیش از این در 16 مسابقه سری آ ایتالیا به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده بود، در رقابت‌های اروپایی این فصل فرصت بازی نداشت تا اینکه در دقیقه 88 دیدار رفت مقابل برایتون به زمین رفت و فرصتی برای درخشش به دست نیاورد ولی امشب با نظر دنیله ده‌روسی در ترکیب قرار گرفته است.

2001477

ستاره ایرانی رم که پیش‌تر همراه با روبین کازان، روستوف روسیه، زنیت سنت‌پترزبورگ و بایر لورکوزن گلزنی یا پاس گل در لیگ اروپا را داشته، امشب هم این انگیزه را دارد همراه با رم به این مهم دست پیدا کند و در تمرینِ قبل از شروع مسابقه نیز با انگیزه زیادی در زمین دیده شد.

سردار اولین موقعیت جدی خود را در دقیقه 15 روی پاس اشتباه مدافع راست برایتون به پشت محوطه جریمه به دست آورد که شوت پرقدرت او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها