کد خبر : 2008917 | 25 اسفند 1402 ساعت 04:15 | 13.7K بازدید | 9 دیدگاه

اقدام عملی شکاری برای مقابله با نیمکت‌نشینی!

رضا شکاری به مانند هفته‌های ابتدایی فصل بار دیگر در ترکیب سپاهان درخشید.

اقدام عملی شکاری برای مقابله با نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش‌سه"، شکاری در 4 هفته ابتدایی مهره کلیدی تیم مورایس بود که در 4 پیروزی پیاپی طلایی‌پوشان مقابل تراکتور، ذوب آهن، استقلال و پیکان نقش ویژه‌ای داشت.
در ادامه مصدومیتی قدیمی گریبان این بازیکن را گرفت تا برای تقریبا دو ماه از دسترس مورایس خارج شود و وقتی برگشت سپاهان در کوران مسابقات حساسی قرار داشت که سبب شد مورایس درباره او ریسک نکند و برای مدتی و به ویژه دو بازی برابر الهلال در کمال تعجب نیمکت نشین بود و به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد.

2001481

این بازیکن اما با شروع نیم فصل دوم بار دیگر به مدار تاکتیکی مورایس بازگشته. او در مقابل شمس آذر در اولین بازی جام حذفی بلافاصله پس از ورود به زمین گلزنی کرد و در دیدار برابر فولاد خوزستان هم زننده گل اول تیمش با یک ضربه سر تماشایی بود. البته این تنها کار مهم و تاثیرگذار شکاری در پیروزی بزرگ سپاهان در اهواز نبود و او با پاسی دقیق زمینه‌ساز گل دوم تیمش شد.

2001482
این لحظه‌ای است که شکاری بالاتر از مدافعین بلند قامت فولاد خوزستان با ظرافت خاصی ارسال رامین رضائیان را به گل تبدیل کرد.

با نمایش‌هایی که شکاری طی هفته‌های اخیر از خود نشان داده، به نظر می‌رسد در بازی‌های باقی مانده لیگ و جام حذفی بار دیگر به نفرات اصلی سپاهان برگردد و مانند دیدار برابر فولاد خوزستان در جمع 11 بازیکن اصلی کارش را آغاز کند.

دیدگاه‌ها