کد خبر : 2008919 | 25 اسفند 1402 ساعت 00:24 | 18.8K بازدید | 25 دیدگاه

پیولی: از حذف اینتر تعجب کردم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، به حذف اینتر از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد و تایید کرد که این اتفاق برای او تعجب‌آور بود.

پیولی: از حذف اینتر تعجب کردم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی ضمن خوشحالی از برد مقابل اسلاویا پراگ، اعلام کرد که حذف اینتر با شکست مقابل اتلتیکومادرید برای او عجیب بوده‌ است.

میلان امشب با برتری 3-1 مقابل اسلاویاپراگ در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

به دلیل اخراج کاپیتان اسلاویاپراگ در دقیقه 20، تیم میهمان تا پایان کار را 10 نفره آغاز کرد و در نهایت شکست خورد را از دور رقابت‌ها کنار برود.

استفانو پیولی درمورد برتری تیمش در آن بازی گفت: "ما مطمئناً با یک بازیکن بیشتر بازی را بهتر مدیریت کردیم. 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن سخت و پیچیده‌تر بود، اما پس از اخراج فضای بیشتری به دست آوردیم."

گلزنی رافائل لیائو، روبن لوفتوس-چیک و کریستین پولیشیچ؟

ما روی فرم هستیم و این یک لحظه خوب است. این 3 بازیکن گل زدند چون این ویژگی‌ها را دارند. اگرچه این دو بازی روی کاغذ آسان بود، اما رن و اسلاویاپراگ هر دو حریفان سرسختی بودند.

2001486

گل رافائل لیائو؟

این باید معیار او باشد. و شفاف صحبت می‌کنم، اکنون همه چیز به او بستگی دارد. ما هر کاری که می‌توانستیم انجام داده‌ایم و او در دسترس بوده است. اکنون این به او بستگی دارد زیرا او همه چیز دارد: تجربه، کیفیت و قدرت. امیدوارم او از نظر ذهنی به اندازه کافی قوی باشد که بتواند این کار را انجام دهد.

آیا میلان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ اروپا است؟

اکنون 8 تیم باقی مانده‌اند و ما هم جزء آن‌ها هستیم.

صحبت درباره آینده در شام با مدیران باشگاه؟

نه، ما صحبتی نکردیم. از شام قدردانی کردم چون آن هدیه باشگاه پس از کسب 100 برد من با هدایت این تیم بود. ما در مورد مسائلی صحبت کردیم، اما باید در حال حاضر روی وظایف خود متمرکز بمانیم.

حذف تمام باشگاه‌های ایتالیایی در اروپا و فاصله با باشگاه‌های دیگر؟

فکر می‌کنم این شکاف کاهش می‌یابد حتی اگر باشگاه‌های خارجی برتر منابع مالی متفاوتی داشته باشند، به نظرم فاصله کمتر شده است. حذف اینتر کمی تعجب‌آور بود، اما آن‌ها در بین تیم‌های برتر اروپا باقی می‌مانند. فکر می‌کنم خیلی دور نیستیم، اما مسلماً اگر باشگاه‌های خارجی این پول را خرج کنند، رقابت برای هیچ‌کس آسان نخواهد بود.

دیدگاه‌ها