کد خبر : 2008931 | 25 اسفند 1402 ساعت 01:38 | 13.1K بازدید | 29 دیدگاه

لیورپول ۶-۱ اسپارتا: جوانان کلوپ رحم ندارند

لیورپول با پیروزی ۶-۱ برابر اسپارتا پراگ به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا راه یافت.

لیورپول ۶-۱ اسپارتا: جوانان کلوپ رحم ندارند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با یک برد پرگل دیگر صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کرد. آنها که در بازی رفت به برد ۵-۱ رسیده بودند، در این دیدار هم با پیروزی ۶-۱، در مجموع با برد ۱۱-۲ راهی دور بعد شدند.

بازی را شاگردان کلوپ طوفانی آغاز کردند و در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی به ۴ گل رسیدند. ابتدا در دقیقه ۷ دومینیک سوبوسلای از سمت راست حرکت کرد و توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد. نونیز در آنجا به توپ رسید و گل اول را زد.

2001508

یک دقیقه بعد صلاح با پرس، باعث شد که مدافع حریف اشتباه کند و توپ به بابی کلارک برسد. این بازیکن جوان پس از دریافت توپ با شوتی حساب‌شده گل دوم را زد.

قرمزها دست‌بردار نبودند. باز هم روی یک اشتباه دیگر از مدافعان اسپارتا پراگ، منجر به لو رفتن توپ شد. کلارک آن را به صلاح رساند و مهاجم مصری به راحتی اختلاف را به ۳ رساند.

2001509

در دقیقه ۱۴ روی همکاری بازیکنان میزبان، صلاح در سمت راست به توپ رسید. او سپس خاکپو را در مقابل دروازه دید او توپ را به او سپرد. این مهاجم هم بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد و گل چهارم را به ثمر رساند.

2001512

لیورپولی‌ها در ادامه نیمه اول مالکیت را در اختیار داشتند و چند موقعیت نصفه و نیمه هم خلق کردند اما در گلزنی ناکام بودند و این اسپارتا پراگ بود که موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند. در دقیقه ۴۲ بیرمانچویچ روی یک پاس عمقی زیبا با دروازه‌بان تک به تک شد و دروازه لیورپول را باز کرد.

نیمه اول لحظاتی پس از گل مهمان به پایان رسید اما ۴۵ دقیقه دوم هم با برتری لیورپولی‌ها آغاز شد. در دقیقه ۴۸ سوبوسلای در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و ضربه او با برخورد به مدافع حریف وارد دروازه شد.

2001511

در دقیقه ۵۵ هم هاروی الیوت گل ششم را به ثمر رساند. او در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی زیبا به گوشه دروازه، بازی را ۶-۱ کرد.

2001513

در ادامه لیورپول که خیالش از صعود راحت شده بود دیگر میل زیادی برای گلزنی نداشت و در سمت دیگر اسپارتا پراگ هم در خلق موقعیت و تهدید دروازه لیورپول ناکام بود.

در دقایق پایانی بازی هم اتفاق خاص دیگری رخ نداد و شاگردان یورگن کلوپ با برد ۶-۱ و ۱۱-۲ در مجموع راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا شدند.

دیدگاه‌ها