کد خبر : 2008989 | 26 اسفند 1402 ساعت 02:53 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

عنایتی طلسم 12 ماهه را شکست

این ورزشگاه دیگر برای پیکان نحس نیست!

خودروسازان با برد مقابل ملوان، یک طلسم عجیب را شکستند؛ طلسم نبردن در ورزشگاه پاس.

این ورزشگاه دیگر برای پیکان نحس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در هفته بیستم، برای دومین بار پیاپی موفق شد به پیروزی دست پیدا کند. این برد شیرین برای خودروسازان از نان شب هم واجب‌تر بود زیرا جایگاه پیکان در رده‌های پایین جدول را سر و سامان داد و عنایتی و شاگردانش را به بقا امیدوار کرد.

اما اتفاق ویژه بازی، شکستن طلسم پیکان در ورزشگاه پاس قوامین بود. بازی‌های این فصل پیکان در استادیوم پاس قوامین واقع در شهرک اکباتان تهران برگزار می‌شود.

خودروسازان از ابتدای این فصل تا به حال، هرگز در لیگ برتر، در ورزشگاه پاس قوامین موفق به کسب برد نشده بودند تا اینکه با گل زودهنگام محمدحسین فلاح، طلسم شکست و بالاخره پیکان اولین پیروزی خانگی خود را جشن گرفت.

موضوع وقتی عجیب‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم پیکان از روز 18 فروردین‌ماه امسال تا روز 23 اسفند و دیدار با ملوان در تهران نتوانسته بود به پیروزی برسد اما عنایتی بالاخره توانست طلسم را بشکند و شادی را به رختکن تیم میزبان در ورزشگاه پاس قوامین هدیه دهد.

فصل گذشته، هدایت پیکان برعهده مجتبی حسینی بود و در 10 هفته ابتدایی این فصل، رسول خطیبی به عنوان نفر اول کادرفنی، کارهای تاکتیکی را پیش می‌برد.

دیدگاه‌ها