کد خبر : 2008991 | 25 اسفند 1402 ساعت 11:57 | 70.4K بازدید | 109 دیدگاه

سرمربی اسپارتا پراگ:

نباید لیورپول را به رقابت‌های لیگ اروپا راه بدهند!

برایان پریسکه، سرمربی اسپارتا پراگ، می‌گوید لیورپول نباید در رقابت‌های لیگ اروپا بازی کند.

نباید لیورپول را به رقابت‌های لیگ اروپا راه بدهند!

به گزارش "ورزش سه"، اسپارتا پراگ شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ اروپا روبروی لیورپول به میدان رفت و با نتیجه پر گل 1-6 شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی این مسابقات بازماند. 

شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار نمایشی عالی و خیره‌کننده داشتند و موفق شدند در 14 دقیقه ابتدایی چهار بار دروازه حریف را باز کنند تا خیلی زود خیال خودشان و هواداران‌شان را از بابت کسب پیروزی در این بازی راحت کرده باشند و با خیالی آسوده به کارشان ادامه دهند. 

پریسکه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما با تیمی در کلاس جهانی روبرو شدیم. احترام بسیاری برای لیورپول و سبک بازی این تیم در دو بازی رفت و برگشت قائل هستیم. آنها کیفیت خالصی که در این تیم وجود دارد را به نمایش گذاشتند. 

2001511

البته که من و تیم ما از اشتباهات فردی که مرتکب شدیم ناراحت و ناامید هستیم اما نباید فراموش کنیم که با تیمی در کلاس جهانی روبرو بودیم. فکر می‌کنم مهم‌ترین نکته‌ای که باید بگویم این است که سطح بازی ما با بازی لیورپول بسیار زیاد است و اختلاف قابل توجهی دارد. 

آنها در سطح کاملا متفاوتی هستند. ما پیش از این هرگز با چنین چیزی روبرو نشده بودیم و شاید مدتی طول بکشد تا دوباره این اتفاق رخ دهد. اما لیورپول تیمی در سطح لیگ قهرمانان است و باید در آن مسابقات حضور داشته باشد، جای این تیم در لیگ اروپا نیست.»

دیدگاه‌ها