کد خبر : 2008996 | 25 اسفند 1402 ساعت 13:06 | 28.2K بازدید | 31 دیدگاه

نهمین گل فصل مهدی برای کلباء

روزهای شیرین قایدی بدون فرهاد هم ادامه دارد

مهدی قایدی روی هر دو گل تیمش در دیدار روز گذشته برابر الجزیره نقش اصلی را ایفا کرد.

روزهای شیرین قایدی بدون فرهاد هم ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، تفاوتی نمی‌کند که فرهاد مجیدی روی نیمکت اتحاد کلبا باشد و یا قاضی الشمری، چرا که مهدی قایدی همچنان به عملکرد فوق‌العاده خودش در ترکیب ببرها ادامه می‌دهد و بار دیگر برای این تیم گلزنی می‌کند.

روز گذشته و در دیداری از هفته شانزدهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلبا در استادیوم محمد بن زاید مهمان الجزیره بود که این تیم برای فرار از قعر جدول به دنبال کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه بود.

2001627

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما نیمه دوم جذاب تماشایی و پر گلی در انتظار همگان بود جایی که هر دو تیم توانستند دو مرتبه دروازه تیم مقابل را باز کند و سهم مهدی قایدی تاثیرگذاری روی هر دو گل تیمش بود.

وینگر بوشهری که تا پیش از جدایی فرهاد مجیدی کلیدی‌ترین مهره اتحاد کلبا به شمار می‌رفت، به روند خوب خودش ادامه داد او ابتدا پاس گل دنیل بسا را ساخته و پرداخته کرد و دقایقی بعد نیز خودش توانست با یک حرکت انفرادی تماشایی و ضربه‌ای به گوشه پایین دروازه الجزیره گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

2001628

البته بحران عجیبی که در دو فصل اخیر یقه کلبا را گرفته بار دیگر به سراغ این تیم آمد و آنها پیروزی مهم و پراهمیت خود را بار دیگر از دست دادند. آن هم در شرایطی که با اختلاف دو گل از میزبان پیش بودند، چرا که الجزیره در ادامه توانست کار را به تساوی بکشاند و دو امتیاز بسیار حساس از کف ببرها خارج شود.

در شرایطی که به زمان اعلام لیست تیم ملی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و همچنین جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نزدیک می‌شویم، مهدی قایدی به درخشش خود در لباس کلبا ادامه داد تا مشخص شود به‌طور حتم یکی از بازیکنان مد نظر امیر قلعه‌نویی برای دعوت به تیم ملی خواهد بود.

2001629

در تصاویری که بخش رسانه‌ای باشگاه اتحاد کلبا منتشر کرده، شادی مهدی قایدی را می‌بینیم که برخلاف همیشه و این بار با سبک و سیاق جدیدی گلزنی برابر الجزیره را جشن گرفته است. او ابتدا با حرکات دست، لحظه شلیک یک هفت تیرکش را به نمایش گذاشت و سپس دست خود را کنار صورتش گذاشت و حرکتی قابل توجه را اجرا کرد که شاید فقط خود قایدی معنی آن را بداند.

2001630

دیدگاه‌ها