کد خبر : 2008997 | 25 اسفند 1402 ساعت 13:05 | 24.4K بازدید | 46 دیدگاه

آلبا خبر داد: نگران حال مسی نباشید!

جوردی آلبا، ستاره اینترمیامی، می‌گوید مصدومیت لیونل مسی جدی نیست و جای نگرانی ندارد.

آلبا خبر داد: نگران حال مسی نباشید!

به گزارش "ورزش سه"، مسی در جریان بازی اینترمیامی برابر نشویل در مرحله یک هشتم رقابت‌های چمپیونز کاپ کونکاکاف به دلیل مصدومیت در دقیقه 50 از زمین بازی بیرون رفت و باعث نگرانی هوادارانش شد. 

این بازیکن که این هفته هم در بازی اینترمیامی در لیگ فوتبال آمریکا حضور نداشت و گفته شد که برای جلوگیری از خستگی فیزیکی به او استراحت داده شده، در حال حاضر مشغول طی کردن روند درمانش است و تاتا مارتینو اعلام کرد که احتمالا در بازی هفته آینده برابر دی سی یونایتد به میدان نخواهد رفت. 

2001259

آلبا در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس درباره شرایط این ستاره آرژانتینی اظهار داشت: «من حدس می‌زدم که لئو متوجه مشکلی در پایش شد. او همیشه می‌خواهد بازی کند و به تیم کمک کند اما باید ببینیم که نتایج آزمایشات چه خواهد بود و مشکل از کجاست. 

من اطلاع زیادی از اتفاقی که رخ داده است ندارم اما خیلی زود متوجه خواهیم شد. امیدوارم که مشکل جدی نباشد و او بتواند در بازی روز شنبه و همچنین بازی پس از آن به ما کمک کند چون بازیکنی کلیدی برای ماست و همه از این موضوع مطلع هستند. او انرژی زیادی به همه بازیکنان می‌دهد و باعث می‌شود تیم بهتری باشیم. داشتن او در تیم کمک بزرگی برای ماست.» 

دیدگاه‌ها