کد خبر : 2009002 | 25 اسفند 1402 ساعت 14:05 | 37K بازدید | 24 دیدگاه

ضرر هنگفت یونایتد: فقط این ستاره را بفروشید!

منچستریونایتد آماده است تا با پیشنهاد 50 میلیون یورویی دورتموند برای خرید جیدون سانچو موافقت کند.

ضرر هنگفت یونایتد: فقط این ستاره را بفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، سانچو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2021 و پس از کش و قوس فراوان با قراردادی به ارزش 87 میلیون یورو از دورتموند جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا در لیگ برتر انگلیس به میدان برود. 

این در حالی بود که مدیران دورتموند یک سال پیش از آن خواهان دریافت 116 میلیون یورو برای فروش او بودند اما در نهایت به همین مبلغ رضایت دادند ولی این بازیکن نتوانست انتظاری که از او در اولدترافورد می‌رفت را برآورده کند و با مشکلات بسیاری مواجه شد. 

این ستاره انگلیسی در ابتدای این فصل با اریک تن‎‌هاخ به مشکل جدی خورد و از حضور در تمرینات یونایتد هم منع شد. او مدت زیادی را دور از میادین سپری کرد و در نهایت با قراردادی قرضی در پنجره زمستانی در ماه ژانویه به دورتموند برگشت تا بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان برود. 

2001300

عملکرد خوب او خصوصا در چند بازی اخیر موجب شده که مدیران این باشگاه به فکر دائمی کردن قراردادش باشند و پیشنهادی 50 میلیون یورویی را برای او در نظر دارند که احتمال می‌رود با وجود اختلاف قیمتی که یونایتد برای خرید او پرداخت کرده، مورد قبول مدیران این باشگاه قرار بگیرد. 

مشکلاتی که شیاطین سرخ در زمینه فرپلی مالی دارند و همچنین باز شدن جای بیشتر در فهرست این تیم و همچنین رهایی از پرداخت دستمزد قابل توجه او از دیگر مواردی است که آنها را مجاب به قبول این پیشنهاد می‌کند.

دیدگاه‌ها