کد خبر : 2009005 | 25 اسفند 1402 ساعت 14:24 | 53.8K بازدید | 101 دیدگاه

پیکان به دنبال توقف سومین تیم بالانشین

عنایتی برای پرسپولیس هم سورپرایز دارد (عکس)

پیکانی‌ها بعد از دو پیروزی پیاپی، حالا با انگیزه بالا مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم قرار خواهند گرفت.

عنایتی برای پرسپولیس هم سورپرایز دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی تنها مربی لیگ برتر است که موفق شده در دو هفته گذشته، دو پیروزی پیاپی به دست بیاورد و از ایستگاه‌های شماره نوزدهم و بیستم به سلامت و با کسب 6 امتیاز کامل عبور کند. از این رو، او را باید خوشحال‌ترین مربی این روزهای فوتبال ایران خطاب کنیم.

تمرینات پیکان هم شروع شده و آنها باید پس‌فردا (یکشنبه شب) در ورزشگاه آزادی به دیدار پرسپولیس بروند. یک بازی جذاب برای اهالی فوتبال؛ زیرا یک سمت زمین سودای قهرمانی و یک سمت دیگر، تدبیر بقا در سر دارند.

2001654

عنایتی مقابل سپاهان یک سورپرایز ویژه داشت؛ او یک بازیکن 17 ساله به نام مبین دهقان را از ابتدا به زمین فرستاد اما وقتی فهمید تیمش به یک شوک بعد از گل زودهنگام حریف احتیاج دارد، این بازیکن را بیرون کشید و با انجام یک تعویض، همه چیز را تغییر داد. آنها موفق شدند با حساب 3 بر 2، سپاهان را در اصفهان شکست دهند.

سپس نوبت به ملوان رسید و دومین سورپرایز عنایتی برای لیگ برتر. او این بار از سامان نریمان‌جهان در پست دفاع راست سود برد تا به مهدی تارتار رودست بزند. این جابه‌جایی ساده باعث شد سمت چپ تیم ملوان از کار بیفتد و سه امتیاز مستقیما به حساب پیکان وارد شود.

احتمالا برای بازی با پرسپولیس، باید منتظر یک سورپرایز دیگر باشیم چون رودست زدن به حریفان به مذاق عنایتی خوش آمده و او برای بازی با سرخپوشان پایتخت هم نقشه می‌کشد.

دیدگاه‌ها