کد خبر : 2009007 | 25 اسفند 1402 ساعت 14:38 | 11.4K بازدید | 20 دیدگاه

توخل: از فیفا دی و تعطیلات ملی متنفرم!

توماس توخل می‌گوید تعطیلات فیفا دی پیش رو روی بایرن مونیخ و بازیکنانش اثر منفی بزرگی می‌گذارد.

توخل: از فیفا دی و تعطیلات ملی متنفرم!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی پیش از فیفا دی ماه مارس، بایرن مونیخ فردا به مصاف دارمشتات می‌رود. باواریایی‌ها در دو هفته اخیر خوب کار کرده‌اند و امیدوارند این روند را در بازی فردا هم ادامه دهند. توماس توخل در نشست خبری امروز تیمش، در مورد شرایط فعلی بایرن صحبت کرد.

بازیکنان غایب؟
کومان، مزراوی، سار و بوچمن در دسترس نیستند. با اینکه آنها را نداریم اما تیم کم کم کامل می‌شود. کیفیت در بازی‌ها و تمرینات در حال افزایش است. ما می‌خواهیم فردا دوباره این را ثابت کنیم

دعوت از پاولوویچ و عدم دعوت از گورتزکا؟
این کار یولیان است. این وظیفه من نیست که در مورد آن اظهار نظر کنم. ما همیشه بازیکنان خود را تحسین و از آنها حمایت می‌کنیم، مهم نیست که آنها دعوت شوند یا نه. این دعوت برای پاولو یک سورپرایز بود. لئون گورتزکا هم البته بسیار ناامید است، این تصمیم سختی است. ما کنار او هستیم. او اخیرا خیلی خوب بوده و تمرینات را به خوبی انجام داده است. من کاملاً انتظار دارم که او فردا عالی بازی کند.

2001659

مرخصی به نویر به دلیل تولد فرزندش؟
برعکس! او دو روز مرخصی داشت؛ همان کافی است (خنده).  امروز دوباره تمرین و فردا بازی می‌کند. به‌نظرم او فردا آماده‌تر از همیشه خواهد بود. شنیدم حال مادر و نوزاد خوب است. پس حالا نوبت پدر است که خوب کار کند!

حضور فیکس دلیخت و دایر در بازی فردا؟
با آنها بازی‌ها را می‌بریم و کیفیت بالای آنها در کنار یکدیگر همه را شگفت‌زده کرده است. در حال حاضر هیچ دلیلی برای تغییر آنها نداریم، مگر اینکه اوپامکانو و کیم بهتر ظاهر شوند.

فیفا دی پیش رو؟
باید بگویم از آن متنفرم. برای اولین‌بار در دو هفته گذشته ما ۱۹-۲۰ بازیکن از تیم اصلی در زمین تمرین داریم. فیفا دی آینده دوباره روی تیم اثر منفی می‌گذارد. تعطیلات ملی در ماه مارس ریتم تیم را به هم می‌زند اما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. همین است که هست.

2001660

دیدگاه‌ها