کد خبر : 2009016 | 25 اسفند 1402 ساعت 15:34 | 39.2K بازدید | 195 دیدگاه

فینال زودهنگام چمپیونزلیگ

گواردیولا و آنچلوتی در راند سوم!

دو غول رئال مادرید و منچستر سیتی در فینال زودهنگام چمپیونزلیگ، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف همدیگر می‌روند.

گواردیولا و آنچلوتی در راند سوم!

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه جذاب اروپایی دوباره به همدیگر رسیدند. رئال مادرید و منچستر سیتی بارها در سال‌های اخیر به جدال همدیگر رفته‌اند.

آنها ابتدا در مرحله یک‌هشتم در سال ۲۰۲۰ به همدیگر برخورد کردند. در آن دور منچستر سیتی موفق شد در دو بازی رفت و برگشت رئال مادرید را ۲-۱ شکست دهد و با برد ۴-۲ در مجموع به دور بعد صعود کند.

نیمه‌نهایی فصل ۲۲-۲۰۲۱ اما نتیجه‌ای متفاوت و بسیار غافلگیرکننده رقم خورد. در دور رفت منچستر سیتی توانست رئال را در اتحاد ۴-۳ شکست دهد اما فکرش را نمی‌کرد که قرار است در سانتیاگو برنابئو بر روی چه تله‌ای پا بگذارد. در بازی برگشت و در حالی‌که سیتی ۱-۰ جلو بود و شانس صعودشان به فینال ۹۹ درصد بود، رئال در دقایق ۹۰ تا ۵+۹۰ با دو گل رودریگو و تک‌گل کریم بنزما سیتی را از لیگ قهرمانان کنار زد و به فینال رسید. جایی که توانست لیورپول، دیگر تیم انگلیسی را هم ببرد و قهرمان اروپا شود.

2001686

در فصل بعد سرنوشت یک بار دیگر آنها را در مقابل همدیگر قرار داد. باز هم در نیمه‌نهایی. این بار شاگردان پپ گواردیولا از دور قبل درس گرفته بودند و پس از تساوی ۱-۱ در برنابئو، در اتحاد با ۴ گل سفیدپوشان را نابود کردند و به فینال رفتند. آنها در مرحله نهایی هم اینتر را بردند و سه‌گانه‌ای تاریخی را تکمیل کردند.

2001687

امسال یک بار دیگر این دو تیم به همدیگر برخورد کردند. قرعه‌ای ناب، بدون هیچ قید و شرطی. ۹ یا ۱۰ آوریل، یعنی ۲۱-۲۲ فروردین، رئالی‌ها باید در سانتیاگو برنابئو از سیتی پذیرایی کنند و ۱۶ یا ۱۷ آوریل (۲۸ یا ۲۹ فروردین) تیم پپ گواردیولا در اتحاد منتظر رئال خواهد بود.

در دو دور اخیر که این دو تیم به همدیگر برخورد کرده‌اند، قهرمان چمپیونزلیگ از دل بازی آنها بیرون آمده و در این فصل نیز با توجه به آمادگی بالای هر دو تیم، بعید نیست سرنوشت بار دیگر تکرار شود.

2001688

دیدگاه‌ها