کد خبر : 2009020 | 25 اسفند 1402 ساعت 15:55 | 20.5K بازدید | 35 دیدگاه

هوادار می‌تواند به زندگی برگردد؛

بازی زندگی مسعود شجاعی مقابل استقلال

بنفش پوشان می‌توانند با کسب نتیجه برابر استقلال با امیدواری بیشتری فصل را دنبال کنند.

بازی زندگی مسعود شجاعی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم هوادار پس از اینکه در دو مسابقه پیاپی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید و تساوی ارزشمندی برابر ذوب‌آهن کسب کرد، در مسابقه اخیرش مغلوب تیم تراکتور شد تا رتبه یازدهم جدول لیگ برتر را تحویل به پیکان بدهد ولی آنها در جدال با استقلال این فرصت را دارند دوباره به زندگی برگردند.

هوادار تهران در شرایطی نخستین شکست خود را با هدایت مسعود شجاعی مقابل تراکتور تجربه کرد که پیش از آن در حضور سرمربی جوان و جدیدش هیچ باختی را متحمل نشده بود و در جام حذفی یک پیروزی و در لیگ برتر هم دو پیروزی برابر استقلال خوزستان و شمس‌آذر و سه تساوی مقابل نساجی، مس رفسنجان و ذوب داشت.

مسعود شجاعی در شرایطی هوادار را تحویل گرفت که این تیم مقابل سپاهان شکست سنگین پنج بر صفر را متحمل شده بود، اما خیلی زود تیمش را جمع کرد و در قائم‌شهر توانست نساجی را متوقف کند و پس از آن هم سیر صعودی همراه تیمش داشته باشد، اما آنها برای فاصله گرفتن از تیم‌های پایین جدول و آرامش بیشتر قبل از تعطیلات، نیاز به کسب امتیاز در جدال حساس پیش رو برابر استقلال دارند.

2001702

هوادار تهران در هفت بازی متوالی با سرمربیگری شجاعی سه پیروزی، سه مساوی و تنها یک شکست داشته و این عملکرد موفق نشان می‌دهد که شاگردان جواد نکونام هم کار راحتی در آخرین بازی سال ندارند و از سوی دیگر تیم تحت هدایت دیگر کاپیتان سابق تیم ملی به دنبال خروج از جمع پایین جدولی‌ها است.

مسعود شجاعی در حالی مقابل جواد نکونام و استقلال قرار می‌گیرد که در حال حاضر تیمش با یک بازی معوقه و کسب 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر ایستاده ولی این شانس را دارد در صورت حتی یک تساوی و عدم نتیجه‌گیری پیکان، یک پله صعود کند.

شاگردان شجاعی فعلا اختلاف چهار امتیازی با منطقه خطر دارند و به همین دلیل بازی با استقلال برای آنها حساس و کسب نتیجه در آن حائز اهمیت است که باید دید توانایی متوقف کردن آبی پوشان را دارند یا سرنوشت دیگری در انتظارشان خواهد بود.

دیدگاه‌ها