کد خبر : 2009021 | 25 اسفند 1402 ساعت 16:03 | 18.3K بازدید | 15 دیدگاه

حمید استیلی در بهترین ویژه برنامه دربی (عکس)

ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس در میان سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان حاضر شد.

حمید استیلی در بهترین ویژه برنامه دربی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که همواره در حرکت‌های اجتماعی و در جهت مشکلات حاد حضور فعالی دارد طی چند روز اخیر با حضور در سیستان و بلوچستان و میان مردم آسیب دیده ناشی از سیل اخیر اتفاقات جالبی را رقم زد. 

استیلی که‌ در از روز سه‌شنبه هفته اخیر همراه با چند تن از دوستانش راهی سیستان و بلوچستان شده و کمک‌هایی برای مردم سیل‌زده برده بود طی روزهای اخیر در کنار آنها بود. 

استیلی سه‌شنبه در بازی فوتبال چند نفر از بچه‌های سیل زده را از نزدیک دید تا قوت قلبی برای آنها باشد ضمن اینکه درمراسم شب چهارشنبه سوری کنار آنها بود تا اتفاقات تلخ روزهای اخیر را کم کم به دست فراموشی بسپارند. 

2001706

استیلی با اشاره به اینکه سال 1398 هم درست در همین منطقه سیل رخ داده و همان جا برای کمک حاضر بوده می‌گوید در این منطقه به‌خاطر نبودن زیرساخت‌های مناسب در مسیرهای ارتباطی و نبودن شرایط استاندارد اگر به این مسئله رسیدگی نشود باز هم خطر سیل مردم این منطقه را تهدید می‌کند. 

استیلی روز چهارشنبه در چند روستای سیل زده که اخیرا توسط قایق به مردمش کمک رسانی می‌شود حاضر شد و در اتفاقی جالب بازی دربی را کنار مردم سیل زده تماشا کرد. 

استیلی که از روزه‌داری مردم سیل زده این روستاها و مناطق در چنین شرایط سختی متعجب شده و به آنها بابت این بردباری قوت قلب می‌داد درباره برگزاری مسابقاتی تحت عنوان جام رمضان در مناطق سیل زده تاکید و برای برگزاری این رقابت‌ها با اهالی فوتبال رایزنی کرده تا چهره‌های سرشناس این رشته در بین مردم آسیب دیده از سیل حاضر شده و با حضور در این مسابقات به آنها دلگرمی داده و کمک کنند. احمدرضا دانا دوست صمیمی حمید استیلی و ستاره سابق هما نیز در این سفر حمید استیلی را همراهی می‌کند.

2001705

دیدگاه‌ها