کد خبر : 2009032 | 25 اسفند 1402 ساعت 16:47 | 72.3K بازدید | 25 دیدگاه

سردار بالاخره از ادمین رم انتقام گرفت! (عکس)

سردار آزمون بالاخره انتقام شیطنت‌های ادمین باشگاه رم را گرفت.

سردار بالاخره از ادمین رم انتقام گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون از زمان پیوستن به رم همیشه یکی ازسوژه‌های جذاب صفحات اجتماعی باشگاه بوده است. ستاره ایرانی یکی از با روحیه‌ترین بازیکنان در تمرینات جالوروسی بوده و همین موضوع هم به خوراک تولید محتوا برای رسانه‌های اجتماعی باشگاه تبدیل شده است.

چند روز قبل بود که صفحه اینستاگرام باشگاه رم عکسی عجیب و البته جالب را به اشتراک گذاشت. جایی که سردار را با سیمای خاصی نشان می‌داد و همین موضوع هم باعث شد که خود او به این پست واکنش نشان دهد. جایی که آزمون زیر این پست به شوخی کامنت گذاشت: "ادمین تو با من مشکل داری؟"

2001732

رم شب گذشته در دور برگشت رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف برایتون رفت و با وجود شکست در مجموع با پیروزی چهار بر یک صعود کرد. سردار آزمون ٩٠ دقیقه در ترکیب رم به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند که به شکل مشکوکی مردود اعلام شد.

اما در مسیر برگشت به ایتالیا آزمون این فرصت را پیدا کرد که از ادمین باشگاه رم انتقام بگیرد. جایی که ادمین رم درحال تصویربرداری از بازیکنان هنگام سوار شدن به هواپیما بود که سردار او را گیر آورد و به شوخی از خجالتش بابت پست چند روز پیش در آمد. سردار حالا هم تصاویری از این اتفاق جالب را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

2001724
2001725

دیدگاه‌ها