کد خبر : 2009043 | 26 اسفند 1402 ساعت 03:58 | 9.1K بازدید | 9 دیدگاه

ده‌روسی مانع سخت برای روسونری

سردار آزمون در دربی کلاسیک ایتالیا و اروپا

ده‌روسی مانع سخت برای روسونری

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا برای تیم‌های ایتالیایی چندان مطلوب نبود. رسانه‌های ایتالیایی تا پیش از این قرعه‌کشی امیدوار بودند که به باشگاه‌های انگلیسی برخورد نکنند و قرعه‌های ساده‌تری داشته باشند اما می‌توان گفت بدترین قرعه‌های ممکن نصیب آنان شد.

آتالانتا باید با لیورپول بازی کند که مدعی اصلی قهرمانی این فصل است و در جذاب‌ترین بازی این دور، رم و میلان باید با همدیگر رقابت کنند.

شاگردان استفانو پیولی تمام شانس‌هایشان برای قهرمانی در جام‌های داخلی را از دست داده‌اند و موفقیت در لیگ اروپا تنها بخت آنان برای کسب جام در این فصل است.

در سمت دیگر دنیله ده‌روسی و رم هم شرایط مشابهی دارند اما آنها در سری A برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ هم رقابت می‌کنند. چیزی که برای میلان تقریباً قطعی شده است.

2001748

میلان در مرحله قبل در مجموع ۷-۳ (بردهای ۴-۲ و ۳-۱) اسلاویاپراگ را شکست داده و رم هم با برد ۴-۱ (پیروزی ۴-۰ و باخت ۱-۰) به این مرحله رسیده است.

هر دو دیدار آنها در این فصل سری A با برتری روسونری به پایان رسیده است. آنها بازی رفت را در المپیکو ۲-۱ بردند و سپس در دیدار برگشت موفق شدند به پیروزی ۳-۱ برسند.

این بار اما شرایط تغییر کرده. تفاوت رم با بازی‌های قبلی مردی ایتالیایی و جنگنده بر روی نیمکت رم است. دنیله ده‌روسی پس از اینکه جایگزین ژوزه مورینیو شده این تیم را متحول کرده است و می‌تواند با شکست و حذف میلان در این بازی کلاسیک در قلب هواداران رم محبوب‌تر شود.

یکی دیگر از جذابیت‌های این بازی برای هواداران ایرانی، حضور سردار آزمون در ترکیب رم است. ستاره ایرانی که در این فصل شانس بازی در برابر میلان را به‌دست نیاورده می‌تواند با بازی مقابل این تیم و کمک به صعود رم به نیمه‌نهایی لیگ اروپا، محبوبیتش بین هواداران رم را افزایش دهد.

بازی رفت آنها در سن‌سیرو در تاریخ ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) و دیدار برگشت در المپیکو (۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها