کد خبر : 2009050 | 25 اسفند 1402 ساعت 18:09 | 22K بازدید | 85 دیدگاه

واکنش بایرنی‌ها به قرعه آرسنال: دشوار اما جذاب

توماس توخل معتقد است رویارویی با آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخت‌ترین قرعه ممکن بوده است.

واکنش بایرنی‌ها به قرعه آرسنال: دشوار اما جذاب

به گزارش "ورزش سه"، امروز قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، بایرن مونیخ و آرسنال باید با همدیگر بازی کنند. در حالی‌که تیم لندنی هیچوقت موفق به حذف بایرن از لیگ قهرمانان نشده اما توخل معتقد است قرعه آنها بسیار دشوار بوده است.

مربی آلمانی بایرن درباره قرعه‌کشی امروز گفت: «مطمئناً سخت‌ترین راه ممکن را در پیش داریم. اکنون مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا بازی می‌کنیم. آرسنال دو سال است که به‌طور مداوم در اوج بازی می‌کند. این تیمی متحد و خطرناک است. آنها گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانند. اما ما برای بازی با آنها آماده خواهیم بود. ما هم توانایی‌های خود را می‌دانیم و منتظر آنها هستیم‌.»

علاوه‌بر توخل، بسیاری دیگر از اعضای بایرن مونیخ هم به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان واکنش نشان دادند.

توماس مولر: «و این آرسنال است. کای هاورتز، دوست من، منتظرت هستم. این قرعه خوبی است. برای دو تا از بهترین تیم‌ها با بهترین شهرها و استادیوم‌ها. سخت خواهد بود ولی من همیشه مثبت هستم.»

مانوئل نویر: آرسنال تیم بسیار قدرتمندی است، آنها روحیه بسیار خوبی دارند. بی‌جهت نیست که آنها در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستند. هر دو بازی سخت خواهد بود و ما باید هر چیزی که می‌توانیم برای برد نشان دهیم. ما مشتاقانه منتظر این بازی هستیم و خوشحالیم که می‌توانیم در این مرحله حضور داشته باشیم.»

اریک دایر: «برای من خاص است که پس از ورودم به بایرن برای یک بازی آن هم به این سرعت به انگلیس برگردم. آن هم در شمال لندن. این یک فرصت عالی برای ماست تا کیفیت خود را در بالاترین سطح نشان دهیم. آرسنال تیم جوانی دارد که عملکرد بسیار خوبی ثبت کرده‌اند.»

2001766

مکس ایبرل: «ما می‌خواهیم به نیمه‌نهایی برسیم، هرچند آرسنال یکی از باشگاه‌های برتر اروپاست. آنها در چند سال گذشته پیشرفت کرده‌اند و حالا یک تیم متعادل با سرعتی باورنکردنی در حمله دارند و فوتبال بسیار جذابی بازی می‌کنند. ما متمرکز هستیم و مشتاقانه منتظر این بازی‌ها هستیم.»

2001765

کریستوف فرویند: «قرعه سخت اما جذابی است. می‌توانیم منتظر دو بازی هیجان‌انگیز باشیم. پیشرفت آرسنال چشمگیر است. اما ما بایرن هستیم. ما به یک بازی خارج از خانه خوب در لندن نیاز داریم سپس در خانه با حضور هواداران هر چیزی ممکن است.»

2001764

یان کریستن درسدن: «قطعا مسیر سختی برای رسیدن به ومبلی خواهد بود. آرسنال به‌عنوان رهبر لیگ برتر در بهترین فرم قرار دارد. آنها دیگر همان تیمی نیستند که در بازی‌های گذشته با اختلاف زیادی مقابل آنها پیروز شدیم. هدف هنوز مشخص است: پس از سه بار حضور متوالی در یک چهارم‌نهایی، قطعاً می‌خواهیم پیشرفت کنیم و بیشتر جلو برویم.»

2001762

دیدگاه‌ها