کد خبر : 2009055 | 26 اسفند 1402 ساعت 05:00 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

گل گهر، تیم مهندس‌های لیگ برتری؛

کامل‌ترین خط هافبک لیگ سرمه‌ای می‌پوشد!

خط هافبک گل‌گهر اصلی‌ترین نقطه قوت این تیم عنوان می‌شود و حالا دو جدال بسیار سخت انتظار آنها را می‌کشد.

کامل‌ترین خط هافبک لیگ سرمه‌ای می‌پوشد!

به گزارش ورزش سه، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران گل گهر سیرجان مقابل صنعت نفت آبادان دیدار سختی را تجربه کرد.
شاگردان مارینوس اوزونیدیس بعد از پذیرش باخت حیثیتی برابر ملوان بندرانزلی، در این بازی به دنبال آن بودند تا بتوانند با کسب 3 امتیاز خانگی به کورس مدعیان قهرمانی بازگردند و در آن‌سوی میدان هم نفتی‌ها با هدایت سهراب بختیاری‌زاده، هدف‌شان طلسم‌شکنی و کسب سومین برد فصل بود تا بتوانند دور از منطقه قرمز جدول کار خود را در فصل جاری پیش ببرند و امیدهایشان برای بقا در لیگ بیست‌وسوم را افزایش بدهند؛ تیم گل گهر در طول ۹۰ دقیقه تلاش تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه صنعت نفت شد که آن هم در دقیقه ۸۰ از راه رسید!

2001777

کاری ترکیبی از چهره‌های خط میانی تیم گل گهر که باعث شد این دیدار بدون گل به پایان نرسد و این گل، در روز پرتلاش پیام پارسا که با سیوها و مهارهای خودش باعث ناامیدی سرمه‌ای پوشان شده بود، به ثمر رسید تا شاگردان مرد یونانی مزد تلاش‌های خود را بگیرند.

2001780

روبرتو تورس با نقش محوری که در تیم گل‌گهر ایجاد می‌کند فضای بیشتری در اختیار دیگر بازیکنان این تیم قرار داده، تورس با حضور ناگهانی در محوطه جریمه حریف زوج سحرخیزان می‌شود، با نفوذ از سمت راست فضای بیشتری در اختیار هافبک‌های هجومی این تیم قرار داد و گاها با حضور در پشت محوطه جریمه بازیسازی این تیم را بر عهده می‌گیرد، تمام این اختیارات توسط مارنیوس به او داده شده و تجربه بالای این بازیکن در خدمت تاکتیک تیمی گل‌گهر است.

2001776

روبرتو تورس که براساس نمرات به‌ثبت رسیده، برترین بازیکن لیگ بیست‌وسوم است، عملکردی خیره‌کننده را از خود به جای گذاشته است. تورس در کنار ثبت عملکردی درخشان در گلزنی و ثبت 5 گل با پیراهن گل‌گهر در فصل جاری، به دنبال آن است تا در جدول برترین گل‌سازان فصل هم خودنمایی کند. ستاره اسپانیایی در هفته‌ای که گذشت، گل پیروزی‌بخش تیمش برابر صنعت‌نفت آبادان را ساخت و یک گل دیگر را هم به زیبایی برای تیمش ساخت که با اشتباه تیم داوری، گل سعید سحرخیزان مردود شد تا در پایان هفته بیستم، تنها یک پاس گل به شمار پاس گل‌های تورس اضافه شده باشد. با این وجود، درخشش ستاره اسپانیایی، شمار پاس گل‌های او را به عدد 5 رسانده و حالا او در 2قدمی ریکاردو آلوز قرار گرفته است.

2001775

غیر از او، احمدرضا زنده روح که مدتی را به عنوان سرباز دور از گل گهر پشت سر گذاشته بود، حالا خیلی زود در ترکیب گل گهر جا افتاده و زوج خلاق تورس و زنده روح همراه با همکاری علی اصغر عاشوری و علیزاده، اصلی‌ترین نقطه قوت نماینده سیرجان به شمار می‌رود.
گل گهر حالا در ادامه لیگ برتر، ابتدا در آخرین دیدار از سال ۱۴۰۲ باید برابر سپاهان قرار گیرند و پس از آن با آغاز سال ۱۴۰۳، پرسپولیس نخستین حریف آنها خواهد بود که برای خط میانی ارزشمند سرمه‌ای پوشان دو چالش بسیار سخت و مهم عنوان می‌شود.

دیدگاه‌ها