کد خبر : 2009064 | 25 اسفند 1402 ساعت 19:06 | 58.5K بازدید | 108 دیدگاه

اورونوف، جذاب و تکنیکی مثل قایدی! (عکس)

تکنیک بالای اوستون ارونوف در دربی 103 یکی از جذابیت‌هایی بود که البته برای سرخ‌ها ثمر بخش نبود.

اورونوف، جذاب و تکنیکی مثل قایدی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، دربی صد و سوم یکی از بازی‌هایی بود که جنگ‌های فیزیکی، توپ‌های بلند و بازی درگیرانه محور کلی مسابقه بود اما بازیکن ازبک پرسپولیس عملکردی متفاوتی به نمایش گذاشت و هر زمان صاحب توپ شد با شوک‌های ناگهانی و حرکات پا به توپ جنس دیگری از فوتبال را در این مسابقه به نمایش گذاشت.

اورونوف در این مسابقه در دو سمت خط حمله پرسپولیس بازی کرد و چندین اقدام برای نفوذ به قلب دفاعی استقلال داشت که تراکم دفاعی آبی‌ها مانع این اتفاق شد و نفوذ‌های موفق او هم گاها با بی‌دقتی بازیکنان کناری او از دست رفت تا برخلاف عملکرد نسبتا خوبی که داشت توفیق چندانی در این مسابقه نداشته باشد.

او در صحنه‌ای از مسابقه در بین دو بازیکن جنگنده استقلال گرفتار شده بود و با حرکت تکنیکی توپ را به بازیکن پرسپولیس منتقل کرد و در لحظاتی که جز جنگ میانه میدان دربی چیزی نداشت سکوهای ورزشگاه را تحت تاثیر تکنیک خود قرار داد.

2001793

اورونوف در این مسابقه جای خالی مهدی قایدی را در دربی پایتخت اما با لباس سرخ پرکرد و حرکاتی مشابه بازیکن تکنیکی استقلال به نمایش گذاشت، او در این مسابقه مانند مهدی قایدی هر زمان که در بین چند بازیکن گرفتار می‌شد با تکنیک بالای خود شرایط عبور از آنها را داشت و تصاویر جالبی را در دربی صد و سوم به یادگار گذاشت.

با فرض حضور مهدی قایدی در سمت آبی‌پوش و اورونوف در پیراهن پرسپولیس به طور همزمان می‌توانست این مسابقه را جذابیت‌های بیشتری رو به رو کند و در شرایطی که بازیکنان تحت پرس شدید و فوتبال درگیرانه راهی جز ارسال روی دروازه و امید داشتن به استفاده از توپ سوم مانده بودند هر دو تیم روی خلاقیت بازیکنانشان حساب کنند.

البته در تیم استقلال بازیکنی با قابلیت مشابه و قدرت حرکات انفجاری و ناگهانی وجود داشت اما جواد نکونام در این مسابقه از مهرداد محمدی تنها بازیکن تکنیکی که روی نیمکت داشت استفاده نکرد و انتخاب او استفاده از پیمان بابایی بود که شرایط فیزیکی و دوندگی بالاتری دارد.

دیدگاه‌ها