کد خبر : 2009066 | 25 اسفند 1402 ساعت 19:19 | 31.5K بازدید | 104 دیدگاه

کری مدیر رئال برای سیتی: قهرمانی اروپا را می‌خواهیم

امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید، تایید کرد که بازیکنان این تیم به دنبال قهرمانی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هستند.

کری مدیر رئال برای سیتی: قهرمانی اروپا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید طبق قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف منچسترسیتی برود.

رئال که دو فصل پیش با حذف این تیم به عنوان قهرمانی اروپا رسید، در فصل گذشته مقابل این تیم شکست خورد و در نهایت شاگردان پپ گواردیولا به مقام قهرمانی رسیدند.

امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید، درباره رویارویی با سیتی گفت: "ما رئال مادریدیم و عاشق چالش‌ها هستیم. ما دوباره با منچسترسیتی روبرو می‌شویم که پتانسیل زیادی دارد. آن‌ها تیم بسیار خطرناکی هستند اما ما به شکلی خاص به این بازی نزدیک می‌شویم چون زمان کافی برای آماده شدن پیش از اولین بازی را داریم که بسیار اساسی است."

2001799

بازی رفت در سانتیاگو برنابئو؟

بازی رفت در برنابئو ما را مجبور می‌کند نتیجه خوبی بگیریم و با حمایت هواداران می‌توانیم به آن برسیم. برنابئو باید به ما کمک کند تا نتیجه خوبی بگیریم و سپس در منچستر از آن دفاع کنیم. این دو بازی باشکوه برای طرفداران ما خواهد بود و همه می‌دانند که این رقابت برای رئال مادرید، برای بازیکنان و برای طرفداران ما چه معنایی دارد.

چالش رویارویی با سیتی؟

ما آن را با اشتیاق فراوان زندگی می‌کنیم. می‌دانیم که با چه چالش‌هایی روبرو خواهیم شد، اما با این امید که هواداران خود را شاد کنیم و به نیمه نهایی صعود کنیم، زندگی می‌کنیم. بازیکنان می‌خواهند نشان دهند که قهرمانی می‌خواهند و توانایی انجام این کار را دارند.

دیدگاه‌ها