کد خبر : 2009079 | 26 اسفند 1402 ساعت 05:06 | 6.7K بازدید | 12 دیدگاه

برای اولین بار در یادگار با خمس

تراکتور بعد از ۳۱۳ روز گل خورد و برنده شد!

این نخستین برد تراکتوری‌ها با دریافت گل خورده در لیگ برتر بود.

تراکتور بعد از ۳۱۳ روز گل خورد و برنده شد!

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور در هیاهوی دربی پایتخت موفق به کسب یک پیروزی پرگل مقابل هوادار شد تا بهترین بهره را از تقسیم امتیازات سرخابی‌ها ببرد و فاصله ایجاد شده با صدرجدول را جبران کند.

شاگردان خمس در حالی به یازدهمین برد این فصل خود رسیدند که در هر ده برد قبلی‌شان در لیگ برتر کلین شیت کرده بودند و آخرین باری که با وجود دریافت گل به سه امتیاز رسیده بودند، پیروزی مقابل مس کرمان در هفته بیست و هشتم لیگ قبلی بود که شاگردان خمس با دو گل از واگنین و یک گل از آقاجانپور با نتیجه سه بر یک مقابل شاگردان حسین خانی به برتری رسیدند. دیداری که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون تراکتوری‌ها موفق به کسب ۱۲ برد (لیگ بیست و سوم و بیست و چهارم) شده‌اند که تنها یکی از این بردها بدون بسته نگه داشتن دروازه‌شان رقم خورده است.

جالب آنکه آخرین برد خانگی تراکتوری‌ها با دریافت گل خورده در لیگ برتر، پیروزی یک بر دو آنها مقابل نفت مسجدسلیمان بود که در تاریخ ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ برگزار شده بود. هدایت تراکتور در آن دیدار بر عهده قربان بردیف بود تا برتری مقابل هوادار تبدیل به اولین برد خانگی شاگردان خمس با وجود دریافت گل‌ باشد.

دیدگاه‌ها