کد خبر : 2009087 | 25 اسفند 1402 ساعت 21:37 | 19.3K بازدید | 29 دیدگاه

ابراهیمی انتقام پرسپولیس را از الدحیل می‌گیرد!

الشمال با بهره‌مندی از هافبک ایرانی خود به دنبال عبور از جایگاه الدحیل است.

ابراهیمی انتقام پرسپولیس را از الدحیل می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، از ساعت 22 امشب در استادیوم عبدالله بن خلیفه دوحه مقابل الدحیل رده هفتمی قرار می‌گیرد.

یاران امید ابراهیمی که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر چهار پیروزی، 6 مساوی و 6 شکست داشتند، در حال حاضر 18 امتیازی هستند و فقط یک امتیاز کمتر از الدحیل دارند و می‌توانند با پیروزی در مسابقه امشب صعود دو تا سه پله‌ای را تجربه کنند و به رده ششم یا هفتم برسند.

هافبک ایرانی الشمال در تمام 16 مسابقه فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر برای این تیم به میدان رفته و موفق شده یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد و امشب به دنبال بهبود این آمار مقابل الدحیل است.

2001835

امید ابراهیمی که مهره کلیدی پویا اسبقی در الشمال به شمار می‌رود، انگیزه زیادی دارد در بازی حساس امشب مقابل تیم پرستاره الدحیل موثر کار کند و تیمش را به برد برساند.

الدحیل پس از کسب پیروزی مقابل پرسپولیس و حذف نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا، فقط یک برد در جام کم‌ارزش اوریدو داشته و هیچ بردی در لیگ ستارگان به دست نیاورده که امید ابراهیمی و هم‌تیمی‌هایش به دنبال ادامه روند ناکامی‌های حریف‌شان هستند.

دیدگاه‌ها