کد خبر : 2009107 | 25 اسفند 1402 ساعت 23:12 | 104.8K بازدید | 57 دیدگاه

حسین عبدی خبر داد

نیمای پرسپولیسی جدیدترین لژیونر فوتبال ایران

مدافع راست تیم ملی نوجوانان در آستانه لژیونر شدن قرار دارد.

نیمای پرسپولیسی جدیدترین لژیونر فوتبال ایران

به گزارش ورزش سه، بعد از پیوستن کسری طاهری مهاجم نوک تیم ملی نوجوانان و عضو باشگاه سپاهان به روبین کازان روسیه حالا بازیکن دیگری از همان تیم در آستانه لژیونر شدن قرار دارد. 
حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان در ایران که موفق شد تیمش را از گروهی دشوار در جام جهانی 2023 اندونزی بالا ببرد در برنامه شب‌های فوتبالی از احتمال لژیونر شدن نیما اندرز یکی از بازیکنان خود خبر داد. 
نیما اندرز مدافع راست اصلی تیم نوجوانان ایران بود که مقابل انگلیس و برزیل 90 دقیقه بازی کرد، در مصاف با کالدونیای جدید 55 دقیقه در میدان بود و سپس در مصاف با مراکش 120 دقیقه بازی کرد. 
جالب  اینکه حدود سه ماه قبل و پیش از شروع نقل و انتقالات زمستانی گفته می‌شد اندرز به پرسپولیس خواهد پیوست اما حالا قرار است به تیمی در اسپانیا بپیوندد. 

دفاع راست یکی از پست‌هایی بود که ابتدا گفته می‌شد پرسپولیس قصد جذب بازیکن جدید به عنوان رقیب برای اسماعیلی فر دارد هرچند اگر اندرز نوجوان هم می‌آمد کار بسیار سختی برای رقابت با اسماعیلی فر داشت و در نهایت به خاطر قابلیت بازی حنانوف در این پست جذاب مدافع راست جدید از سوی باشگاه منتفی شد.  
در عین حال پرسپولیس می‌توانست این بازیکن نوجوان را با قیمت پایین جذب کرده و با قراردادی یورویی ترانسفر کند و سود ببرد یا او را برای پخته شدن قرض بدهد که در این خصوص کاری از پیش نبرد.  
گفتنی است اندرز در حال حاضر در دبی حضور دارد تا با صدور ویزایش به اسپانیا سفر کند و قرارداد ببندد.

دیدگاه‌ها