کد خبر : 2009119 | 26 اسفند 1402 ساعت 00:12 | 30.5K بازدید | 16 دیدگاه

به لطف هت‌تریک اکرم عفیف

کامبک فوق‌العاده السد در شب تلخ حزباوی

اکرم عفیف موفق شد سه مرتبه دروازه معیذر را باز کرده و اشتباهات حزباوی را جبران کند.

کامبک فوق‌العاده السد در شب تلخ حزباوی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دیگر از دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال السد میزبان معیذر بود که این دیدار با کامبک فوق‌العاده شاگردان حسام رزق همراه شد و آنها توانستند بازی دو بر صفر باخته را با پیروزی چهار بر دو عوض کند.

محمد امین حزبای بازیکن ایرانی السد که از ابتدا برای این تیم به میدان رفته بود، روز خوبی را سپری نکرد چرا که روی دو اشتباه او دروازه میزبان باز شد. ابتدا و پس از ارسال یک کرنر، ضربه سر مهاجم معیذر به دست حزباوی برخورد کرد و داور یک خطای پنالتی برای مهمان اعلام کرد که این ضربه توسط ایمن الحسینی وارد دروازه السد شد.

2001893

در دقایق پایانی نیمه نخست این بار و روی اشتباه دیگر حزباوی که نتوانست توپ را دفع کند، تیاگو با یک توپ ربایی تماشایی توانست با دروازه‌بان السد تک به تک شده و گل دوم را به ثمر برساند.

پس از نیمه نخست بدی که حزباوی داشت او جای خود را به عبدالله الیزیدی داد و پس از آن بود که کامبک السد آغاز شد. ابتدا این طارق سلمان بود که توانست ارسال حسن الهیدوس را با یک ضربه سر وارد دروازه معیذر کرده و اختلاف را کاهش دهد.

2001894

پس از آن بود که در ۲۰ دقیقه پایانی طوفان اکرم عفیف آغاز شد. او ابتدا در دقیقه ۷۳ و از روی یک ضربه پنالتی گل دوم السد را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود. فقط ۴ دقیقه طول کشید تا السد یک بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شود و این بار هم اکرم عفیف توانست آن را وارد دروازه معیذر کند هرچند که دروازه‌بان مهمان توانست روی ضربه ستاره قطری اثری بگذارد.

در وقت‌های تلف شده نیمه دوم بود که اکرم عفیف پاسی از هاشم علی را دریافت کرد و پس از یک حرکت در عرض و با ضربه فنی بغل پا، توپ را به گوشه دروازه معیذر فرستاد و گل چهارم را نیز به ثمر رساند تا پیروزی السد قطعی شود. شاگردان حسام رزق با این پیروزی ۴۰ امتیازی شده و صدر جدول رده بندی را حفظ کردند.

دیدگاه‌ها