کد خبر : 2009120 | 26 اسفند 1402 ساعت 08:17 | 22.7K بازدید | 22 دیدگاه

نکونام خوش‌شانس بود او را از دست نداد:

جنجال و هیاهو در دربی از این بازیکن شروع شد (عکس)

زبیر نیک‌نفس پیش از شروع دربی اولین بازیکنی بود که از سنگ‌پرانی هواداران با جراحت رو به رو شد.

جنجال و هیاهو در دربی از این بازیکن شروع شد (عکس)

به گزارش ورزش سه، پیش از شروع دربی پایتخت جنجال‌ها و سنگ پراکنی‌ها شروع شده بود و زبیرنیک نفس هافبک دفاعی تیم استقلال اولین بازیکنی بود که مورد هدف سکوها قرار گرفت و از ناحیه سر جراحت پیدا کرد.

در جریان مسابقه دربی طرفداران دو تیم با اجسام مختلف بازیکنان را هدف قرار دادند و برای لحظاتی جریان بازی را متوقف کردند و در صحنه‌ای از مسابقه کمک داور مسابقه هم از سنگ‌پرانی‌ها در امان نبود و از ناحیه کتف دچار جراحت شد.

هیجان پایین مسابقه دربی و بازی کسل کننده سکوها را ملتهب‌تر کرده بود تا فارغ از نتیجه و حساسیت مسابقه واکنش‌هایی داشته باشند که نیاز به انجام آن بود و نه اتفاق خاصی در زمین رخ داده بود که نیاز به واکنش‌های شدید هواداری باشد!

زبیر نیک نفس هافبک استقلال در حالی به میدان آمد که با سر بانداژ شده چهره‌ای عجیب پیدا کرده بود و با ظاهری متفاوت در زمین مسابقه حضور پیدا کرد که تشخیص او در بین 22 بازیکن حاضر در زمین ساده‌ترین کار ممکن بود!

2001896

زبیر نیک‌نفس تنها بازیکنی بود که با جراحت شدید رو به رو شد و خوش‌شانس بود که اتفاق بدتری برای او نیفتاد و شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد و اگر جراحت وارده به او شدت بیشتری داشت نکونام شرایط استفاده از این بازیکن را هم از دست می‌داد.

دیدگاه‌ها