کد خبر : 2009128 | 26 اسفند 1402 ساعت 00:46 | 32.4K بازدید | 24 دیدگاه

الدحیل هم کامبک زد

اولونگا گل ستاره استقلالی را پر پر کرد

تیم فوتبال الدحیل موفق شد بازی یک بر صفر باخته را برابر الشمال با پیروزی عوض کند.

اولونگا گل ستاره استقلالی را پر پر کرد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان الشمال قدر گل طلایی امید ابراهیمی را مقابل تیم قدرتمند الدحیل ندانستند و پیروزی یک بر صفر این تیم به لطف درخشش مایکل اولونگا از دست رفت تا تیم پویا اسبقی همچنان خطر سقوط را احساس کند.

در دیداری از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر الدحیل میزبان الشمال بود. پس از تساوی بدون گل دو تیم در نیمه اول، این امید ابراهیمی بود که قفل دروازه میزبان را باز کرد.

ویدئو: 327524

پس از آنکه دفع ناقص مدافعان الدحیل در پشت محوطه جریمه به ابراهیمی رسید، او با یک شوت محکم دروازه حریف را تهدید کرد که شهاب اللیثی دروازه‌بان الدحیل موفق شد ضربه او را برگشت دهد اما بازیکن ایرانی الشمال همچنان پیگیر توپ بود و پس از یک کنترل خوب با سینه، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ به تور دروازه بوسه زد تا الشمال در میان شگفتی‌ها یک بر صفر پیش بیفتد.

اما این برتری زمان زیادی به طول نینجامید چرا که صهیب جنان بازیکن الدحیل پس از آنکه پاس فیلیپه کوتینیو را دریافت کرد، با یک ضربه بغل پا ما موفق شد که کار را به تساوی بکشاند.

2001908

در ادامه درخشش مایکل اولونگا آغاز شد. او در دقیقه ۷۱ پس از دریافت پاس کوتینیو و ورود به محوطه جریمه، با خطای دروازه‌بان حریف سرنگون شد و داور نیز یک خطای پنالتی به سود الدحیل اعلام کرد. اولونگا پشت این توپ ایستاد و موفق شد ضربه‌اش را بر خلاف جهت حرکت گلر الشمال وارد دروازه کند.

2001909

اما این پایان کار نبود چرا که اولونگا در دقیقه ۸۹ پس از آنکه پاس خوب اسماعیل محمد را دریافت کرد، به راحتی و با یک ضربه بغل پا دروازه خالی الشمال را باز کرد تا حساب کار سه بر یک شود و در نهایت نیز الدحیل موفق شد این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

2001911

در این مسابقه، امید ابراهیمی به صورت کامل در ترکیب تیمش حضور داشت و تک گل الشمال را به ثمر رساند. با این نتیجه، الدحیل 22 امتیازی شد و به رتبه ششم صعود کرد. الشمال نیز در رتبه نهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها