کد خبر : 2009129 | 26 اسفند 1402 ساعت 08:50 | 18.7K بازدید | 9 دیدگاه

بدرود متس، هوملس در نقطه پایان با مانشافت

اظهارات یولیان ناگلزمان پس از عدم دعوت متس هوملس به تیم ملی آلمان نشان می‌دهد که این بازیکن باتجربه شانسی برای بازی در یورو 2024 ندارد.

بدرود متس، هوملس در نقطه پایان با مانشافت

به گزارش "ورزش سه"، این یولیان ناگلزمان بود که دقیقاً 5 ماه پیش دوری متس هوملس از تیم ملی آلمان را تمام کرد و او را به تیم ملی برگرداند. در بازی ماه اکتبر مقابل ایالات متحده آمریکا، این بازیکن 35 ساله پس از 2 سال و نیم غیبت، دقایقی برای آلمان بازی کرد.

در آن زمان، ویژگی‌های هوملس در ساختن بازی از خط دفاعی و تجربه او بسیار قابل توجه بود. و حالا دوباره این ناگلزمان است که تصمیم مهمی درباره دوران حرفه‌ای قهرمان جهان می‌گیرد؛ البته این بار علیه هوملس. تصمیمی که می‌تواند بدون تغییر باشد.

سرعت و کیفیت

اگرچه ناگلزمان هرگز تایید نکرده بازیکنانی که در این اردو غایب هستند، در یورو شرکت نمی‌کنند، رویای هوملس برای رقابت‌های قهرمانی اروپا و آخرین تورنمنت بزرگ او در حال حاضر در خطر است.

2001912

ناگلزمان در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که با یک مدافع میانی کمتر در ماه مارس بازی می‌کند: "متس اخیراً به اندازه قبل بازی نکرده است. اکنون دوباره نظم متفاوتی داریم." قابل درک است که هوملس در حال حاضر فیکس بازی نمی‌کند و فاقد فعالیت کافی است که این می‌تواند روی تصمیم ناگلزمان تاثیر زیادی داشته باشد.

با این وجود، این بازیکن 35 ساله یکی از بهترین بازیکنان دورتموند تا به اینجای فصل بوده و این چهارشنبه یکی از بازیکنان حاضر در تیم راه یافته به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا بود.

تاکید ناگلزمان

قسمت دوم صحبت‌های ناگلزمان شفاف‌تر بود: "در حال حاضر بازیکنان دیگری هم هستند. سپس مهم است که جانشینان مناسب را پیدا کنید. من متس را به عنوان انتخاب ایده‌آل نمی‌بینم."

2001913

یک چیز مسلم است: آنتونیو رودیگر و جاناتان تاه بیشتر مورد توجه ناگلزمان قرار دارند. سرمربی تیم ملی آلمان همچنین از والدمار آنتون، بازیکن اشتوتگارت، به شدت تمجید کرد. اگر حداقل یکی از این 3 بازیکن مصدوم نشود، بعید است که تصمیم ناگلزمان قبل از مسابقات قهرمانی اروپا تغییر کند.

برعکس، این برای بازیکنی که سابقه 78 بازی ملی را دارد، به این معنی است: حتی در 3 ماه آینده او در بهترین حالت یک گزینه اضطراری خواهد بود. و نکته اینجاست که ناگلزمان، هوملس را حتی برای این نقش مناسب نمی‌داند!

ناگلزمان به هوملس اعتماد ندارد

به نظر نمی‌رسد که ناگلزمان به هوملس به عنوان بازیکنی که در صورت عدم حضور بازیکنانی فعلی به آن رجوع کند، نگاه کند. هوملس در فصل جاری نشان داده که به عنوان بازیکن 35 ساله می‌تواند به عنوان بازیکن تعویضی هم تاثیر مثبتی روی یک بازی داشته باشد.

2001915

مانند برد اخیر مقابل وردربرمن، او به عنوان بازیکن تعویضی هم خود را کاملا در خدمت تیم قرار می‌دهد. او در خدمت تیم است و تمام تلاشش را برای موفقیت انجام می‌دهد.

واضح است که هوملس بازیکن خاصی است اما ناگلزمان به فلسفه‌اش اعتماد دارد، فلسفه‌ای که دست‌کم سخنانش نشان می‌دهد هوملس با آن‌ مطابقت ندارد. در عین حال ممکن است این مربی خود را از داشتن برنامه دیگری محروم کند. رویای یورو 2024 برای هوملس از همینجا به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها