کد خبر : 2009146 | 26 اسفند 1402 ساعت 09:15 | 23.3K بازدید | 59 دیدگاه

نقشه رئال: کورتوا و میلیتائو باید به بازی سیتی برسند

رئال مادرید در تلاش است تا تیبو کورتوا و ادر میلیتائو، دو ستاره مصدوم این تیم، را برای بازی برابر منچسترسیتی آماده کند.

نقشه رئال: کورتوا و میلیتائو باید به بازی سیتی برسند

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و هشت تیم صعود کرده به این مرحله با تیم‌هایی که باید برابر آنها به میدان بروند آشنا شدند. 

به این ترتیب، رئال مادرید در یک قرعه تکراری که در چند سال اخیر بارها برای آنها رقم خورده است باید روبروی منچسترسیتی به میدان برود که بسیاری این بازی را حساس‌ترین دیداری که قرار است درد این مرحله برگزار شود توصیف کرده‌اند و بی‌صبرانه در انتظار تماشای آن هستند. 

رئال سال گذشته در مرحله نیمه نهایی برابر این تیم شکست سختی خورد و حالا کارلو آنچلوتی و بازیکنانش در فکر انتقام گرفتن از شاگردان پپ گواردیولا در این فصل هستند و برای این کار به تمامی توانی که در حال حاضر در اختیار دارند نیاز دارند. 

2001938

کورتوا و میلیتائو دو ستاره رئال هستند که از ابتدای فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین دور بودند اما رفته رفته به شرایط حضور در زمین نزدیک می‌شوند و این مربی ایتالیایی اعلام کرده که به هردوی آنها برای بازی برابر سیتی نیاز دارد. 

فابریتزیو رومانو هم خبر داده است که رئال مادرید قصد دارد در وقفه دیدارهای ملی، یک بازی دوستانه داخلی را برگزار کند تا شرایط این دو بازیکن را به صورت کامل ارزیابی کند. آنها خواهان بازگشت این دو ستاره به ترکیب هستند اما نمی‌خواهند هیچ ریسکی در این باره انجام دهند.

دیدگاه‌ها