کد خبر : 2009148 | 26 اسفند 1402 ساعت 09:40 | 38K بازدید | 21 دیدگاه

پشیمانی کاپیتان لیورپول: جوگیر شده بودم

ویرژیل فن دایک، ستاره لیورپول، از اظهاراتش پس از بازی این تیم برابر چلسی پشیمان است.

پشیمانی کاپیتان لیورپول: جوگیر شده بودم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چند هفته قبل در فینال رقابت‌های جام اتحادیه برابر چلسی به میدان رفت و موفق شد با گل فن دایک برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

در حالی که انتظار می‌رفت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، این ستاره هلندی موفق شد در دقایق پایانی وقت‌های اضافه ناجی تیمش شود و گل پیروزی‌بخش را برای آنها به ثمر برساند تا این جام ارزشمند را برای یورگن کلوپ و هم تیمی‌هایش به ارمغان آورده باشد. 

او پس از پایان این بازی در گفتگویی مدعی شده بود که بقیه فکر کرده‌اند او تمام شده اما به نوعی ثابت کرد که این اتفاق رخ نداده و حالا به نظر می‌رسد از اینکه چنین اظهاراتی را مطرح کرده پشیمان است. 

2000144

فن دایک در این باره به خبرنگاران گفت: «من نباید این حرف را می‌زدم چون دوست ندارم کسی فکر کند منظور بدی دارم. این بخشی از احساساتی بود که در آن زمان در وجودم فوران کرد، چون در آن لحظه و آن روز احساسات بسیاری را تجربه کرده بودم و تحت تاثیر جو قرار داشتم. 

فصل گذشته برای ما ناامیدکننده بود اما نه از این نظر که من بد باشم. اصلا چنین احساسی نداشتم. فقط پایین‌تر از حد استانداردم بودم و ثباتی که همیشه داشتم را نتوانستم در هر بازی نشان دهم. کاملا هیاهوی به وجود آمده را درک می‌کنم اما من هم انسان هستم و از این اتفاقات مبرا نخواهم بود.»

دیدگاه‌ها