کد خبر : 2009154 | 26 اسفند 1402 ساعت 10:24 | 25.4K بازدید | 12 دیدگاه

انگیزه خاص رحمان جعفری مقابل تیم سابق:

شادی گل برای گلزن تراکتور ممنوع است!

رحمان جعفری در مقابل تیم سابق خود با انگیزه‌های خاص بازی خواهد کرد.

شادی گل برای گلزن تراکتور ممنوع است!

به گزارش "ورزش سه"، رحمان جعفری پس از جدایی از شمس‌آذر در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت و در این مسابقه به دنبال گلزنی و نزدیک‌تر شدن به کورس آقای گلی خواهد بود.

رحمان جعفری در نیم فصل نخست 5 گل برای شمس‌آذر به ثمر رسانده بود و با توجه به نیاز تراکتور به یک مهاجم گلزن و هدف در نوک خط حمله با مسئولان این تیم به توافق رسید و به جمع شاگردان خمس اضافه شد، او در بازی‌هایی که در نیم فصل دوم به میدان رفته 3 گل برای تراکتور به ثمر رسانده و با 5 گلی که در باشگاه قبلی خود زده بود 8 گله است و فاصله چندانی با صدرجدول گلزنان ندارد.

جعفری در این مسابقه علاوه بر انگیزه‌های خاصی که برای رسیدن به صدر جدول گلزنان و ادامه روند گلزنی خود دارد بازی مقابل تیم سابق هم انگیزه‌ای است که می‌تواند به او انرژی و توانایی بیشتری بدهد تا در این مسابقه هم درخشان عمل کند.

او محبوبیت خوبی در بین هواداران شمس‌آذر قزوین داشت و در دیدار روز یکشنبه به احتمال زیاد با استقبال و تشویق آنها رو به رو خواهد شد و در صورت گلزنی خوشحالی پس از گل انجام نخواهد داد.

2001945

عملکرد جعفری در ترکیب تراکتور به مراتب بهتر از دوران حضور در شمس آذر قزوین بوده است و با توجه به هافبک‌های خلاق و سازنده‌ای که در ترکیب تراکتوری‌ها حضور دارند این اتفاق دور از انتظار نبود.

دیدگاه‌ها