کد خبر : 2009166 | 26 اسفند 1402 ساعت 11:03 | 32.4K بازدید | 15 دیدگاه

سلیمی دوباره به شرایط بازی برگشت؛

مأمور مهار ترابی در دسترس نکونام (عکس)

مدافع استقلال پس از حضور تعویضی در دربی مانع از نفوذ ستاره پرسپولیس به سمت دروازه آبی‌ها شد.

مأمور مهار ترابی در دسترس نکونام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی پس از اینکه در دیدار استقلال مقابل سپاهان حضور ثابت در زمین داشت و در جریان پیروزی یک بر صفر تیمش نمایش موثری در خط دفاعی ارائه داد، با مصدومیت جزئی مواجه شد که او را کمی از شرایط بازی دور کرد و موجب شد در جام حذفی برابر مس رفسنجان غایب باشد و در دو دیدار گذشته به‌عنوان یار جانشین به میدان برود، اما حالا این مدافع به طور کامل در دسترس جواد نکونام قرار گرفته است.

سلیمی که نخستین دربی خود را سه روز قبل تجربه کرد، در شرایطی مقابل پرسپولیس به زمین آمد و حدود 30 دقیقه استفاده شد که جواد نکونام برای مهار مهدی ترابی، او را به زمین فرستاد و جانشین رافائل سیلوا کرد تا بتواند راه‌های نفوذ ستاره ملی‌پوش سرخ پوشان را بگیرد که این راهکار سرمربی آبی‌ها جواب داد و پس از این تغییر خطر جدی روی دروازه این تیم به وجود نیامد.

2001954

سلیمی پس از دو حضور تعویضی مقابل استقلال خوزستان و پرسپولیس و آمادگی دوباره‌ای که به‌دست آورده، بعید نیست فردا هم مثل دیدار با سپاهان مجددا به ترکیب برگردد و در آخرین مسابقه سال برابر هوادار تهران از ابتدا به زمین برود.

جواد نکونام همواره نشان داده با توجه به شرایط و شکل بازی حریفان، تغییراتی در نفرات خط دفاعی استقلال به وجود می‌آورد و این احتمال وجود دارد که فردا هم مقابل هوادار چنین اتفاقی بیفتد و سلیمی را دوباره استفاده کند.

دیدگاه‌ها