کد خبر : 2009188 | 26 اسفند 1402 ساعت 12:38 | 3.5K بازدید | 3 دیدگاه

خط و نشان خوش‌کفا برای دربی مقابل فولاد

مدافع استقلال خوزستان بعد از کلین‌شیت تیمش مقابل ذوب آهن اکنون آماده جدال حساس برابر فولاد خوزستان است.

خط و نشان خوش‌کفا برای دربی مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های خوزستانی امید زیادی دارند تا بعد از برد ارزشمند هفته گذشته برابر ذوب آهن، اکنون در دربی خوزستان نیز به نتیجه دلخواه دست یافته و شرایط را برای فرار از منطقه سقوط شکل دهند.

علیرضا خوش‌کفا مدافع تاثیرگذار استقلال خوزستان که در دیدار با ذوب آهن یکی از بازیکنان موفق این تیم در تقابل با حمله‌وران حریف بود، اکنون امیدوار است تیمش دربی خوزستان را نیز با نتیجه دلخواه به پایان رسانده و پیش از پایان سال، شرایط را در جدول به سود خود کنند.

تمرینات آبی‌های خوزستانی با انگیزه و انرژی خوبی پیش از دربی دنبال می‌شود و این ژستی است که مدافع این تیم پیش از این بازی حساس و در تقابل با فولاد خوزستان ثبت کرده است و باید دید آیا خط دفاعی استقلال خوزستان قادر خواهد بود دومین کلین‌شیت پیاپی خود را ثبت کند یا خیر.

سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان، نیز با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت، در این بازی روی نیمکت بازخواهد گشت و باید دید برنامه‌های آبی‌ها در تقابل جذاب مقابل فولاد به چه شکل پیش خواهد رفت.

استقلال خوزستان در این بازی البته متین کریم‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و هافبک دفاعی این تیم بعد از مصدومیت در دیدار مقابل استقلال، اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته و فعلا از دسترس کادرفنی خارج شده است.

دیدگاه‌ها