کد خبر : 2009206 | 26 اسفند 1402 ساعت 13:37 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

انگیزه ابراهیم حصار برای درخشش در فولاد

اهواز در انتظار تماشای فوتبال آرژانتینی

هواداران فولاد امیدوارند ابراهیم حصار در ترکیب این تیم جا بیفتد و بتواند بازی‌های خوب گذشته را به نمایش بگذارد.

اهواز در انتظار تماشای فوتبال آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که در نیم فصل به جمع نفرات فولاد اضافه شد، ابراهیم حصار ستاره سوری-آرژانتینی است. بازیکنی که در ترکیب تیم ملی سوریه در جام ملت‌های آسیا به میدان رفت و حتی مقابل ایران نیز 120 دقیقه بازی کرد و بعد از این تورنمنت به فولاد خوزستان پیوست.

این وینگر-مهاجم 30 ساله که چندین سال در لیگ برتر آرژانتینی توپ زده، بازیکنی توانمند محسوب می‌شود که هواداران فولاد امیدوار به درخشش او هستند.

حصار تاکنون در دو بازی اخیر فولاد مقابل پرسپولیس و سپاهان برای قرمزپوشان اهوازی به میدان رفته، اما هنوز از نظر هماهنگی با تیم به شرایط ایده‌آل نرسیده است.

این بازیکن دوملیتی با توجه به سوابق و تجربه‌ای که در فوتبال آرژانتین دارد، قطعا یکی از خریدهای خوب فولاد محسوب می‌شود. او که مدت زیادی نیست در ایران حضور دارد، با انگیزه زیاد و روحیه خوب در تمرینات تیمش حضور پیدا می‌کند و در تلاش است تا بیشتر برای فولاد مثمرثمر باشد.

ابراهیم حصار خودش را برای دیدار با استقلال خوزستان آماده می‌کند؛ تصاویری که از او قبل از دربی خوزستان منتشر شده نشان می‌دهد که برای مسابقه با حریف اهوازی انگیزه دارد و می‌تواند مهره‌ای تاثیرگذار برای تیمش در بازی عصر یکشنبه باشد.

دیدگاه‌ها