کد خبر : 2009234 | 26 اسفند 1402 ساعت 16:16 | 43.6K بازدید | 66 دیدگاه

خوشحالم به اسپانیا برمی‌گردیم

انریکه: خوش‌شانس بودیم که به بارسا خوردیم!

لوئیس انریکه از اینکه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مثل قرعه یک هشتم نهایی (سوسیداد) بار دیگر باید برابر یک تیم اسپانیایی دیگر قرار بگیرند، ابراز خوشحالی کرد.

انریکه: خوش‌شانس بودیم که به بارسا خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه و پی‌اس‌جی یکی از مدعیان بزرگ مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود. به حکم قرعه، سرمربی فعلی پاری سن ژرمن به بارسلونا بازخواهد گشت تا با تیمی روبرو شود که در سال 2015 با آن قهرمان اروپا شد و طبعا از بازگشت به خانه خوشحال خواهد بود. 

1991055

او در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت: «ما خوش شانس بودیم زیرا به اسپانیا برمی‌‎گردیم، من به بارسلونا بازمی‌گردم، شهری که بیشتر دوران حرفه‌ای‌ام را در آن گذراندم. در آنجا احساس بسیار خوبی دارم، این خبر بسیار خوبی است.»

سرمربی اسپانیایی قرعه‌کشی را تجزیه و تحلیل و شانس تیم خود را برای رسیدن به فینال ارزیابی کرد: «می‌دانستیم که احتمالا به تیمی سخت و باکیفیت در این مرحله برخورد خواهیم کرد. قرعه‌کشی دو بخش دارد. ما، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و دورتموند در یک طرف جدول هستیم و برنده‌ها به هم خواهند رسید. باید نشان دهیم که شایستگی ادامه دادن در رقابت‌ها را داریم. تیم‌های دارای شانش بیشتر قهرمانی در آن سوی جدول هستند، پیش‌بینی قهرمان البته دشوار خواهد بود ولی بازی‌های جالب توجهی پیش رو داریم.»

2001695

لوئیز انریکه همچنین به یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های بارسا مقابل پاری سن ژرمن، کامبک سال 2017، اشاره کرد (برتری 6-1 بارسا برابر پی‌اس‌جی): «متاسفانه آن بازگشت فایده‌ای نداشت و یوونتوس دور بعد ما را حذف کرد. به همین دلیل آن خاص ترین بازی مربیگری من نشد. 15 روز قبل از آن بازی بین مرگ و زندگی بودیم، بعد، همه چیز تغییر کرد. آن 4-0 و 6-1 بخشی از تاریخ است. قطعا به آن بازگشت افتخار می‌کنم.»

نحوه آماده‌سازی برای بازی لیگ قهرمانان اروپا و بازگشت به بارسلونا: «تیم را مانند همیشه آماده خواهم کرد. پیام من تفاوتی با بازی‌های دیگر ندارد. همان پیامی همیشگی برای هواداران که پرشور باشند و از بازی لذت ببرند.»

دیدگاه‌ها