کد خبر : 2009246 | 26 اسفند 1402 ساعت 18:15 | 12.8K بازدید | 3 دیدگاه

عدم حمایت رئیس از کاپیتان: به من هم حمله می‌کنند

کلودیو لوتیتو، رئیس لاتزیو، از چیرو ایموبیله در مقابل حملات هواداران حمایت نکرد و به نوعی به او گوشزد کرد که همراه محافظ در اماکن عمومی حضور پیدا کند.

عدم حمایت رئیس از کاپیتان: به من هم حمله می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو لوتیتو، رئیس لاتزیو، پس از اینکه چیرو ایموبیله و خانواده‌اش توسط هواداران در خیابان مورد آزار قرار گرفتند، از این بازیکن حمایت نکرد و مدعی شد که هر روز این اتفاق برای او می‌افتد!

کاپیتان لاتزیو به همراه همسرش، جسیکا و پسر 4 ساله‌شان در مقابل مدرسه پسرش حضور داشت که گروهی از هواداران بعدازظهر جمعه به آنها نزدیک شدند و کار به درگیری لفظی و فیزیکی کشید.

بیانیه‌ای از طرف ایموبیله منتشر شد که این حادثه را محکوم کرد و نشان داد که رسانه‌ها تا حدی مسئول حملات نسبت به این بازیکن در فضای مجازی و حقیقی هستند. همچنین تایید شد که مهاجم لاتزیو علیه هواداران دخیل در این حادثه پیگرد قانونی انجام خواهد داد.

2002112

لوتیتو در گفتگو با خبرنگاران ابتدا انتخاب ایگور تودور به عنوان سرمربی جدید را تایید کرد: "انتخاب‌ها بر اساس اعتقادات ما انجام می‌شود، این‌ انتخابات باید برای دستیابی به اهداف کاربردی باشند. تودور را فردی دیدیم که مطمئناً می‌تواند تیم را هدایت کند و تجربه و شخصیت مهمی دارد."

او درباره اظهارات اخیر خود در مورد "خیانت" به سرمربی سابق یعنی مائوریتزیو ساری گفت: "در مورد خیانت صحبت نکردم، وقت آن است که به این چیزها پایان دهیم. همه باید وظیفه خود را انجام دهند، من رئیس باشگاه هستم، بازیکنان هم بازیکن هستند و مربی هم یک مربی است. ساری به من گفت که احساس می‌‌کند به او خیانت شده است. از او در این مورد سوال بپرسید."

در نهایت، لوتیتو در مورد آزاری که ایموبیله و خانواده‌اش متحمل شدند، با خشونت پاسخ داد: "هر روز برای من اتفاق می‌افتد. من 20 سال تحت مراقبت زندگی کرده‌ام، هر روز تهدیدهای زیادی به مرگ دریافت می‌کنم. من این همه هیاهو به راه نمی‌اندازم."

دیدگاه‌ها