کد خبر : 2009251 | 26 اسفند 1402 ساعت 18:37 | 14.8K بازدید | 2 دیدگاه

علیزاده و نقش کلیدی در بازی با سپاهان:

ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!

علیرضا علیزاده در بازی با سپاهان روز سخت و مهمی را پشت سر خواهد گذاشت.

ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!

به گزارش ورزش سه، علیرضا علیزاده هافبک دفاعی قلدر گل‌گهر سیرجان در بازی با صنعت نفت آبادان با مصدومیت رو به رو شد اما به نظر می‌رسد مشکلی برای حضور در ترکیب این تیم مقابل سپاهان نداشته باشد و یکی از بازیکنان کلیدی مارینوس در این مسابقه باشد.

تقابل علیزاده با رضا اسدی و شهریار مغانلو دو بازیکن فیزیکی و تنومند سپاهان تماشایی خواهد بود و مهره‌های مورد علاقه امیر قلعه نویی رخ در رخ هم به فعالیت در زمین خواهند پرداخت و جذابیت مسابقه را افزایش خواهند داد.

علیزاده به عنوان هافبک دفاعی ثابت و ایستا گل‌گهر بازی می‌کند و وظایف دفاعی پرتعدادی را بر دوش خود می‌بیند، او برای جنگ‌های اول، ضربات سر اول، پوشش حفره‌های ایجاد شده بین دو مدافع میانی و قطع توپ‌های ارسالی به عمق خط دفاعی گل‌گهر به کار گرفته می‌شود و در ساختار دفاعی این تیم کلیدی‌ترین بازیکن است.

2002120

حضور بازیکنان تکنیکی پرتعداد در ترکیب سپاهان کار او را برای از جریان انداختن حملات این تیم سخت می‌کند و حضور دو مهاجم بلند قامت سپاهان هم دشواری دیگری است که علیزاده برای زدن ضربات سر اول تجربه خواهد کرد، با این حال او به همراه احمد زنده روح زوج موفق خود در این مسابقه به جدال با بازیکنان سپاهان خواهد پرداخت.

علیزاده دو گل در این فصل به ثمر رسانده یکی از آنها در بازی رفت دو تیم به ثمر رسید و این بازیکن روی ارسالی که از نقطه کرنر به داخل محوطه سپاهان شد با ضربه سر اولین گل مسابقه را به ثمر رساند و در نهایت گل‌گهر سه بر یک پیروز از میدان خارج شد.

دیدگاه‌ها