کد خبر : 2009255 | 26 اسفند 1402 ساعت 18:44 | 5K بازدید | 14 دیدگاه

انگیزه لازم را نداشته باشیم، دچار مشکل می‌شویم؛

تارتار: دوست داریم فردا به ملوانی‌ها عیدی بدهیم

مهدی تارتار می‌گوید حمایت هواداران ملوان وظیفه اعضای این تیم را سنگین‌تر می‌کند.

تارتار: دوست داریم فردا به ملوانی‌ها عیدی بدهیم

به گزارش ورزش سه، ملوان که هفته گذشته برابر پیکان شکست خورد، فردا در هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: یک بازی بسیار سخت خواهیم داشت.‌ هفته گذشته به ما نشان داد که اگر انگیزه لازم را نداشته باشیم و تلاش لازم را در طول مسابقه انجام ندهیم، دچار مشکل می‌شویم‌. تیم‌های انتهای جدول واقعا کار را برای تیم ما سخت می‌کنند و باید با تلاش بیشتر این مشکل را برطرف کنیم.

او ادامه داد: اگر نتوانیم پا به پای آن تیم‌ها دوندگی داشته باشیم، دچار مشکل می‌شویم. در طول هفته زمان زیادی نبود و فاصله کمی بین بازی‌ها هست اما سعی کردیم در جلسات آنالیز با بازیکنان صحبت کنیم.‌ کاملا به این قضیه واقف هستند که برای موفقیت باید تلاش بیشتری داشته باشند. مصمم هستیم با توجه به اینکه هفته گذشته هیچ امتیازی را به دست نیاوردیم، با کسب این سه امتیاز به روند خوب گذشته‌مان برگردیم. بازی خیلی برایمان اهمیت دارد. انشاالله کم اشتباه و موفق باشیم.

ویدئو: 327585

سرمربی ملوان سپس خطاب به هواداران این تیم گفت: از همه هواداران درخواست می‌کنم که قبل از سال جدید ما را تنها نگذارند. می‌دانم گرفتار هستند و مشکلات زیادی دارند اما واقعا فردا به حضورشان نیاز داریم تا با انرژی بیشتری بازی کنیم.

تارتار درباره غایبان تیمش برای مسابقه فردا توضیح داد: مصدوم داریم اما نمی‌خواهم اسم‌شان را بگویم، شاید فردا به بازی برسند. سعید باقرپسند قطعا به بازی نمی‌رسد، چون هفته گذشته دچار مصدومیت شدید شده است. بقیه بچه‌ها در تلاش هستند و گروه پزشکی تلاش می‌کند آنها را به بازی برساند. میلاد باقری هم محروم است.

او در پایان در واکنش به اینکه هواداران ملوان انتظار عیدی دارند، گفت: برایمان خیلی مهم است که این بازی را ببریم. من به بچه‌ها هم گفتم. روز اول که آمدیم، بیشتر برای تعهد کاری‌مان تلاش می‌کردیم اما الان یک ارتباط عاطفی هم به وجود آمده است. وقتی لطف و محبت هواداران را در سطح شهر می‌بینیم، وظیفه‌مان سنگین‌تر می‌شود. سعی می‌کنیم با سه امتیاز بازی عیدی خوبی به آنها بدهیم.

دیدگاه‌ها