کد خبر : 2009260 | 26 اسفند 1402 ساعت 19:18 | 8.8K بازدید | 15 دیدگاه

آلگری به خاطر این جام در یوونتوس می‌ماند

مکس آلگری به نوعی تایید کرد که راهیابی یوونتوس به جام باشگاه‌های جهان موجب می‌شود تا او در یوونتوس بماند.

آلگری به خاطر این جام در یوونتوس می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تنها یک برد از 7 بازی اخیر خود در لیگ کسب کرده و این روند باعث شد آن‌ها از کورس عنوان قهرمانی ایتالیا خارج شوند و میلان به رده دوم صعود کند.

یووه در هفته بیست و نهم سری A فرداشب باید به مصاف جنوا برود. مکس آلگری در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "ما هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم.  از وضعیتی که در آن حضور داریم آگاه هستیم. از اهمیت این بازی آگاه هستیم. آرکادیوش میلیک را به دلیل مشکل کوچکی که داشت از دست دادیم و بعد از فیفادی وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. ماتیا پرین، ماتیا د شیلیو و آدرین رابیو برمی‌گردند."

صحبت با تیم؟

من با تیم صحبت کردم و با هم تصمیم گرفتیم که دیروز در کونتیناسا بمانیم. باید نکاتی را که در این ماه فراموش کرده بودیم، از سر بگیریم. می‌دانیم که اهدافی مانند لیگ قهرمانان و نیمه نهایی کوپا ایتالیا را پیش رو داریم.

تغییرات خط حمله بدون میلیک؟

ما مویزه کین، فدریکو کیه‌زا، دوشان ولاهوویچ و کنان ایلدیز را داریم. برای میلیک متاسفم، وضعیت او امروز مشخص می‌شود.

2002129

به خاطر جام باشگاه‌های جهان در یوونتوس مانده‌اید؟

معتقدم که این نتیجه کار باشگاه در سال‌های اخیر است. یک سال از قراردادم باقی مانده، من بسیار آرام هستم. روی اهداف امسال متمرکزیم و باید بیشتر تمرکز کنیم. در حال حاضر ما به جام باشگاه‌های جهان راه یافته‌ایم، یک ماجراجویی فوق‌العاده، چون رقابت جدیدی با تیم‌های بزرگ است و خیلی خوب خواهد بود. همچنین بازی در لیگ قهرمانان سال آینده، جزو اهدافی است که باید محقق شود.

اهمیت برد مقابل جنوا؟

ما باید تلاش کنیم تا فردا به پیروزی برسیم. ما باید برنده شویم تا به راهی که دوست داریم قدم بگذاریم. ما همیشه دوست داریم 3 امتیاز را بگیریم. ما باید اشتباهات انجام شده در بازی‌های قبلی را تجزیه و تحلیل کنیم.

آدرین رابیو کاملا آماده است؟

او برای 90 دقیقه آماده نیست چون در این مدت جداگانه تمرین کرده اما در دسترس بودن او نشانه خوبی است.

نتایج ضعیف اخیر یوونتوس؟

فوتبال یک علم دقیق نیست. مسابقاتی بود هم قبلا بود که هرگز گل نخوردیم. باید هماهنگ‌تر شویم. وقتی با هم هستیم، زمان بیشتری برای انجام کار و تماشای ویدیوهای جداگانه از عملکرد تیم داریم.

دیدگاه‌ها