کد خبر : 2009261 | 26 اسفند 1402 ساعت 19:23 | 22.6K بازدید | 5 دیدگاه

حذف غیرمنتظره تیم لیگ برتری از جام حذفی انگلیس

ولورهمپتون با شکست 3-2 مقابل کاونتری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس از این رقابت‌ها کنار رفت.

حذف غیرمنتظره تیم لیگ برتری از جام حذفی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس امشب ولورهمپتون از تیم چمپیونشیپی کاونتری میزبانی کرد و با نتیجه‌ عجیب 3-2 شکست خورد.

ولورهمپتون در این بازی آمار بهتری نسبت به حریف داشت اما تقابل آن‌ها در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 53 توسط الیس سیمز به گل برسد.

میزبان که در نیمه دوم در ایجاد موقعیت‌های خطرناک چندان بد عمل نکرده بود تا دقایق پایانی از حریف عقب بود تا اینکه با گل دقیقه 83 رایان آیت‌-نوری بازی را به تساوی کشاند.

این گل انگیزه بیشتری به تیم میزبان داد تا بیشتر حمله کند و در دقیقه 88 هوگو بوئنو دومین گل ولورهمپتون را به ثمر برساند. گرگ‌ها به برتری و صعود به دور بعدی فکر می‌کردند که وقت‌های اضافه تمام معادلات آن‌ها را بهم ریخت.

2002132

به دلیل برخوردها و تعویض‌های نیمه دوم، 12 دقیقه وقت اضافه اعلام شد که فشار تیم کاونتری موجب شد در دقیقه 90+7 گل تساوی را به ثمر برساند. ولورهمپتون حداقل امیدوار بود که با حفظ این نتیجه کار به وقت اضافه کشیده شود که در دقیقه 90+10 حاجی رایت گل سوم را به ثمر رساند و جواز صعود تیمش را امضا کرد.

بدین ترتیب تیم رده هشتمی در چمپیونشیپ راهی مرحله نیمه نهایی شد. نکته جالب اینکه آن‌ها برای اولین بار از سال 1987 به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند.

دیدگاه‌ها