کد خبر : 2009269 | 26 اسفند 1402 ساعت 19:50 | 19.5K بازدید | 12 دیدگاه

اقدام جالب چادرملو قبل از پایان فصل؛

تمدید با اخباری: تصمیم مهم صدرنشین (عکس)

باشگاه چادرملو اردکان اعلام کرد قرارداد سرمربی تیمش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

تمدید با اخباری: تصمیم مهم صدرنشین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نمایش درخشان چادرملو اردکان طی فصل جاری لیگ دسته اول و عملکرد موفقی که سعید اخباری روی نیمکت این تیم داشته، موجب شد تا این باشگاه قرارداد سرمربی جوان و آینده‌دارش را یک سال دیگر تمدید کند.

سعید اخباری که توانسته چادرملو اردکان را بالاتر از تیم‌های پرمهره خیبر خرم‌آباد، سایپا، نفت مسجدسلیمان و ... به صدر جدول لیگ دسته اول برساند و یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ‌برتر معرفی کند، حالا بخاطر عملکرد موفقش روی نیمکت این تیم با اقدام جالب باشگاهش مواجه شده که قراردادش را تمدید کرده است.

باشگاه چادرملو اعلام کرد با توجه به عملکرد درخشان تیمش در لیگ دسته اول و با توجه به اینکه قرارداد سرمربی موفقش در پایان فصل به اتمام می‌رسید، برای ادامه همکاری با وی به مدت یک سال دیگر به توافق نهایی دست پیدا کرد.

2002145

اخباری که تجربه حضور در کادر فنی سپاهان، فولاد، استقلال خوزستان و ... را دارد و در تیم‌های سایپا و ماشین‌سازی نیز سرمربیگری کرده، فصل قبل هم هدایت چادرملو اردکان را برعهده داشت و در نخستین سال حضور این تیم در لیگ دسته اول جایگاه خوب هفتمی را کسب کرد، امسال به‌عنوان مدعی جدی صعود به لیگ برتر خودش را معرفی نموده و امیدوار است به این اتفاق مهم دست پیدا کند.

چادرملو اردکان علاوه بر موفقیتی که همراه با اخباری در لیگ دسته اول داشته، در فصل جاری جام حذفی نیز توانسته دو پیروزی مهم مقابل آریو اسلامشهر و فولاد خوزستان کسب کند و تا مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها بالا برود که این نتایج و عملکرد موفق منجر به تمدید قرارداد این سرمربی شده است.

دیدگاه‌ها