کد خبر : 2009271 | 26 اسفند 1402 ساعت 20:00 | 34.7K بازدید | 42 دیدگاه

گل‌های مهاجم انگلیسی هنوز ادامه دارد؛

کین رکورد شکست و مصدوم شد!

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، اولین بازیکن تاریخ شد که در اولین فصل حضورش در بوندس‌لیگا بیش از 31 گل به ثمر رسانده است.

کین رکورد شکست و مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین با سی و یکمین گل خود برای بایرن مونیخ، رکورد بیشترین گل زده در اولین فصل حضورش در بوندس‌لیگا را شکست.

در بازی هفته بیست و ششم بوندس‌لیگا بایرن مونیخ در خانه دارمشتات به میدان رفت و با نتیجه 5-2 برنده شد. هری کین، کاپیتان انگلیس، در دقیقه 45+1 بازی گل زد تا نتیجه بازی را 2-1 کند و جایگاه ویژه‌ای برای خود در تاریخ فوتبال آلمان ایجاد کند.

با این گل او رکورد اووه سیلر را که 30 گل در اولین فصل حضور خود در بوندس‌لیگا ثبت کرده بود، پشت سر گذاشت. کین با تمامی آمار و عملکردش نشان داده 100 میلیون دلاری که بایرن مونیخ در تابستان برای خرید او هزینه کرده بود، چقدر ارزش داشت.

2002156

او هر هفته یک رکورد را می‌شکند و ممکن است بیشترین گل زده برای بایرن در یک فصل که در دست روبرت لواندوفسکی با 41 گل در فصل 21-2020 است را بشکند.

هری کین 30 ساله در این فصل در تمامی رقابت‌ها 37 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل ارسال کرده است. با این حال، این مهاجم ممکن است این فصل را بدون قهرمانی در بوندس‌لیگا پشت سر بگذارد چرا که با بایرلورکوزن صدرنشین 10‌ امتیاز فاصله دارند.

کاپیتان انگلیس در بهترین فرم خود حضور دارد و هفته پیش هم رکوردشکنی کرد. او در هفته قبل که بایرن 8-1 ماینتس را شکست داد هت‌تریک کرده بود. او به اولین بازیکنی تبدیل شد که در اولین فصل خود در بوندس‌لیگا حداقل 2 گل در 8 بازی به ثمر رسانده است.

او همچنین اولین به اولین بازیکنی تبدیل شد که در اولین سال حضورش در لیگ برتر آلمان، 4 مرتبه هت‌تریک کرده و این باعث شد که دو رکورد بوندسلیگایی توسط مهاجم سابق تاتنهام در یک بازی شکسته شود.

دیدگاه‌ها