کد خبر : 2009300 | 26 اسفند 1402 ساعت 21:52 | 18.5K بازدید | 15 دیدگاه

مصدومیت نگران‌کننده کین: بایرنی‌ها از الان نگرانند!

هری کین در جریان پیروزی ۵-۲ بایرن مونیخ مقابل دارمشتات به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

مصدومیت نگران‌کننده کین: بایرنی‌ها از الان نگرانند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز با درخشش هری کین توانست در خانه دارمشتات به پیروزی ۵-۲ برسد. مهاجم انگلیسی باواریایی‌ها در این بازی روند فوق‌العاده‌اش را ادامه داد و توانست یک گل و یک پاس گل ثبت کند.

با این حال در اواخر بازی اتفاقی رخ داد که هواداران باشگاه آلمانی را نگران کرده است.

ستاره خط حمله تیم توماس توخل به دلیل مصدومیت تعویض و از زمین خارج شد.

2002229

در دقیقه ۷۸ و در حالی‌که بازی ۴-۱ بود، روی حمله‌ای از سمت بایرن مونیخ، کین برای زدن توپ تلاش کرد اما پایش به تیر دروازه برخورد کرد و با گرفتن مچ پایش احساس ناراحتی کرد.

کادر پزشکی مهمان وارد زمین شدند اما تلاش‌های آنان فایده‌ای نداشت و پس از ۴ دقیقه که نتوانست به بازی ادامه دهد جایش را به چوپوموتینگ داد. با اینکه دو هفته تعطیلات ملی در پیش است اما بایرنی‌ها از الان نگران احتمال مصدومیت طولانی‌مدت کین و غیبت او برای بازی‌های حساس این تیم مقابل دورتموند و آرسنال هستند.

توخل پس از بازی در مورد مصدومیت کین گفت: «او با تیر برخورد کرد و مچ پایش پیچ خورد. روی پایش یخ گذاشتند و کمی درد داشت. فعلا چیزی مشخص نیست و برای مشخص شدن وضعیتش باید منتظر نظر پزشکان باشیم.»

پس از بازی هم و درحالی‌که کین با لنگیدن در حال ترک ورزشگاه بود، خبرنگاری از او درباره وضعیتش پرسید و او پاسخ داد: «کمی درد دارم. نمی‌دانم چقدر جدی است.»

2002230

دیدگاه‌ها