کد خبر : 2009307 | 26 اسفند 1402 ساعت 22:10 | 53.7K بازدید | 11 دیدگاه

محرومیت سنگین فیفا علیه مهاجم سابق سپاهان

فدراسیون فوتبال عراق تایید کرد که عماد رضا، مهاجم اسبق سپاهان، از سوی فیفا به مدت 6 ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.

محرومیت سنگین فیفا علیه مهاجم سابق سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال عراق طی بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که به حکم فیفا علیه عماد رضا، بازیکن اسبق سپاهان، اعتراض کرده است.

در این حکم مشخص شده که سرمربی تیم زیر 23 سال‌های عراق به دلیل توهین به یک خبرنگار زن در سال گذشته از سوی فیفا به مدت 6 ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.

بیانیه فدراسیون فوتبال عراق را می‌خوانید:

"فدراسیون فوتبال عراق تصمیم فیفا مبنی بر محرومیت عماد رضا، سرمربی تیم ملی زیر 20 سال کشورمان برای 6 ماه به دلیل آنچه "توهین به یک خبرنگار زن" توصیف شده، دریافت کرد.

فدراسیون فوتبال عراق متعهد به دفاع از این مربی جوان است که در حال آماده شدن برای شرکت در مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله‌های غرب آسیاست و او یکی از مهمترین چهره‌های فوتبال عراق است که سال‌ها نماینده تیم ملی فوتبال این کشور بود.

2002244

فدراسیون فوتبال عراق بر اساس رویه‌های قانونی تعیین شده علیه حکم فیفا درخواست تجدید نظر کرده است. با توجه به اینکه این اتفاق بیش از 10 ماه پیش در جریان جام جهانی فوتبال زیر 20 ساله‌ها سال گذشته در آرژانتین رخ داد، فدراسیون فوتبال عراق از نحوه انتقال این موضوع به فیفا متعجب است.

فدراسیون فوتبال عراق مشتاقانه منتظر نتیجه استیناف است و مطمئن است که این محرومیت لغو می‌شود و عماد محمد به مربیگری بازمی‌گردد."

دیدگاه‌ها