کد خبر : 2009311 | 27 اسفند 1402 ساعت 05:12 | 6.8K بازدید | 12 دیدگاه

نگاه جامع به دیدارهای یک‌هشتم سی ال

دورتموند-اتلتیکو مادرید: خاص‌ترین جدال معمولی

دیدار دورتموند و اتلتیکو مادرید می‌تواند اثرگذاری بسیار زیادی در مسیر تیم‌های اروپایی داشته باشد.

دورتموند-اتلتیکو مادرید: خاص‌ترین جدال معمولی

به گزارش ورزش سه، مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و طبق آن ۸ تیم برتر حاضر در این مرحله از مسابقات اروپایی حریف بعدی خود را شناختند؛ تقابل اتلتیکو مادرید و دورتموند شاید یک جدال محبوب برای علاقه‌مندان نباشد اما جنس این دیدار از لیگ قهرمانان اروپا است و اکنون فرصتی است تا به زوایای مختلف این دیدار نگاه کنیم.

اتلتیکو مادرید - دورتموند؛ حساسیت اتلتی به زنبورها
۶ تقابل در تاریخ دو باشگاه صورت گرفته که در این بین ۴ بار در لیگ قهرمانان اروپا و ۲ بار هم در جام در جام اروپا که تنها تقابل دو تیم در مرحله حذفی بوده است. در این ۶ تقابل، اتلتیکو تنها ۲ برد تجربه کرده و دورتموند با سه پیروزی شرایط بهتری نسبت به آنها دارد.

دیگو سیمئونه-دورتموند؛ همه چیز در شرایط برابر
سیمئونه به عنوان بازیکن یک بار برابر این تیم به میدان رفت و شکست خورد اما به عنوان سرمربی ۲ جدال در فصل ۲۰۱۸/۱۹ با دورتموند داشت که یک دیدار با پیروزی ۴ بر صفر اتلتی همراه بود و دیدار دیگر با شکست ۲ بر صفر همراه شد.

2002259

اکسل ویتسل-دورتموند؛ بازگشت به خانه دوم
ویتسل به عنوان یک هافبک تراز بلژیکی همیشه در سایه بوده و پس از رد پیشنهاد یوونتوس در سال‌های قبل از شهرت خود فاصله گرفت. ویتسل در وست‌فالن مسیر درخشش خودش را پیدا کرد و حالا عضوی از ترکیب سیمئونه شده است.

2002258

ممفیس دپای-دونیل مالن؛ نارنجی پوشان دور از وطن
دو مهاجم هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ که انتظارات زیادی را با خود همراه داشتند از روزهای مطلوب خود فاصله گرفتند و حتی در این تقابل می‌توان به نام سومی هم اشاره کرد: سباستین هالر!
هالر با تابعیت هلندی در لیگ این کشور بازی می‌کرد اما درخشش دپای در لیون و مالن در آیندهوون، او را از پیراهن تیم ملی هلند آنقدر دور کرد که پیراهن ساحل عاج را به تن کند.

2002256

دیدگاه‌ها