کد خبر : 2009313 | 27 اسفند 1402 ساعت 05:55 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

احمد استندبای ویسی:

پیروزی در دربی‌ خوزستان آخرین یادگار آل‌نعمه!

احمد آل‌نعمه در صورت کسب پیروزی مقابل استقلال خوزستان دو دربی مهم را با پیروزی به پایان رسانده است.

پیروزی در دربی‌ خوزستان آخرین یادگار آل‌نعمه!

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی سرمربی جدید فولاد خوزستان عصر امروز به بازیکنان این تیم معرفی شد و احمد آل‌نعمه در تصویری که منتشر شد در کنار سرمربی این تیم حضور پیدا کرده و اگر کارت عبدالله ویسی صادر نشود در این مسابقه هم احمد آل‌نعمه فولاد خوزستان را هدایت خواهد کرد.

دوران سرمربیگری احمد آل‌نعمه هرچند کوتاه اما می‌تواند برای او همراه با دستاورد خاصی باشد و دربی خوزستان این امکان را برای او فراهم کرده تا با کسب پیروزی در این مسابقه در پنج مسابقه‌ای که سکان هدایت فولاد را داشته دو پیروزی مهم در دربی‌های جنوب کشور کمک بزرگی به تیم فولاد کرده باشد.

آل‌نعمه در اولین حضور خود به عنوان سرمربی فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان به میدان رفت و 3 امتیاز حساس و مهم را مقابل این تیم به دست آورد تا علاوه بر کسب پیروزی در یک دربی مهم در رقابت با تیمی که مستقیم برای بقا با آنها در کورس است 3 امتیاز را کسب کند.

2002265

تساوی مقابل ملوان و شکست مقابل پرسپولیس و سپاهان دیگر نتایج تیم آل‌نعمه بود، البته او بدشانس بود که مقابل تیم‌هایی به میدان رفت که از آماده‌ترین‌های لیگ بیست و سوم هستند و کسب امتیاز مقابل آنها کار ساده‌ای نیست.

پنجمین حضور او در دربی دیگری از استان خوزستان برگزار می‌شود و او با کسب پیروزی می‌تواند به رکورد 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی برسد تا رزومه‌ای قابل دفاع را در اختیار داشته باشد و علاوه بر این موضوع 3 امتیاز مهم دیگر برای فولاد در مقابل یک رقیب مستقیم دیگر کسب کند تا خوزستانی‌ها با فرار از منطقه سقوط تعطیلات نوروز را سپری کنند.

دیدگاه‌ها