کد خبر : 2009318 | 26 اسفند 1402 ساعت 22:54 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

هر ۳ دقیقه یک نفر از نیمکت بلند می‌شد و کارت می‌گرفت!

سرمربی سایپا: تیم حریف بازی را مهندسی و مدیریت کرد

مجتبی سرآسیایی به اتفاقات رخ داده در جریان دیدار سایپا-آریو اسلامشهر بسیار معترض است.

سرمربی سایپا: تیم حریف بازی را مهندسی و مدیریت کرد

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم سایپا پس از شکست یک بر صفر مقابل آریو اسلامشهر در نشست خبری حضور پیدا کرد و درباره شرایط تیمش گفت: به تیم حریف تبریک می‌گویم. بازی بسیار درگیرانه و جان‌دار بود؛ بالاخره این تیم زودتر از ما به گل رسید و شرایط را در دست گرفت تا آنطور که می‌خواهد بازی را مدیریت کند. این تمام کلیت بازی بود و تلاش بچه‌های من، تلاش خوبی بود.

او ادامه داد: یک گلایه هم باید درباره مدیریت بازی داشته باشم. برادرانه می‌گویم و در عصبانیت نمی‌گویم، داوران ما باید در مورد تیمی که می‌آیند برایش قضاوت کنند تحقیق داشته باشند. آنها باید بدانند که هر تیم چگونه بازی را مدیریت می‌کند. هر ۲-۳ دقیقه، یک نفر به یک دلیلی از نیمکت بیرون می‌آمد کارت می‌گرفت و بازی می‌خوابید. بالای هفت-هشت کارت زرد فقط به نیمکت تیم حریف نشان داد و خیلی عامدانه و مهندسی شده از دقیقه ۳ بازی این اتفاق می‌افتاد. ما وقتی می‌آییم چنین شرایطی را مدیریت و نظارت کنیم، باید به صحنه‌ها عالم باشیم.

2002267

وی افزود: این تیم داشت این اتفاق را مهندسی می‌کرد و هر چند دقیقه یک بار، بر خلاف شرایط بازی و حتی زمانی که ما صاحب توپ بودیم، در گوشه زمین بازیکن آنها بازیکن تیم ما را زد، اگر حمله ما را قطع می‌کنی که باید بازیکن حریف اخراج شود ولی اگر می‌خواهی کارت زرد بدهی، دستور به ادامه بازی بده و بعد از کارت به آنها نشان بده. خیلی هم داوران ما داوران محترمی بودند ولی در این مسئله خیلی راحت سرشان کلاه می‌رفت. من هیچ مصداق و کلمه دیگری ندارم.

سرمربی تیم سایپا که بسیار به این اتفاق معترض بود، خاطرنشان کرد: من هیچ ایرادی به تیم و کادرفنی آریو اسلامشهر وارد نمی‌کنم. آنها گل زدند و مدل بازیشان را طوری که دوست داشتند، مدیریت کردند. نمی‌توانم به آنها خرده بگیریم ولی اگر قرار است بازی مدیریت شود، باید مهندسی صحنه‌ها را بدانیم. آن تیم هر جا که خواست، بازی ما را نگه داشتند و هر جا تیم ما آنها را برد زیر فشار، یک نفر آمد کارت گرفت و دوباره سه دقیقه بعد، این اتفاق تکرار شد! چند نفر روی نیمکت آنها بود؟ فکر می‌کنم تمام عوامل حریف از مربی، سرمربی، تدارکات و پزشک همه‌شان کارت گرفتند. هر دو دقیقه، یک کارت زرد داده شد. اصلا با این شرایط می‌توان فوتبال بازی کرد؟ من هیچ ایرادی نمی‌گیرم، ایراد به مدیریت کننده بازی است. باید بداند چه اتفاقی می‌افتد، فقط همین!

در پایان سرآسیایی تصریح کرد: آریو اسلامشهر بازی را برد و طوری که می‌خواست بازی را مدیریت کرد. نوش جانشان و به آنها تبریک هم می‌گویم.

دیدگاه‌ها