کد خبر : 2009322 | 26 اسفند 1402 ساعت 23:14 | 12.4K بازدید | 23 دیدگاه

سیتی ۲-۰ نیوکسل: شانس سه‌گانه زنده ماند!

منچستر سیتی با پیروزی ۲-۰ مقابل نیوکسل به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس رسید.

سیتی ۲-۰ نیوکسل: شانس سه‌گانه زنده ماند!

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در اتحاد میزبان نیوکسل بودند و توانستند این تیم را ۲-۰ شکست دهند. هر دو گل منچستر سیتی را برناردو سیلوا به ثمر رساند تا با این پیروزی سیتی روانه مرحله نیمه‌نهایی شود.

ویدئو: 327603

بازی با برتری شاگردان پپ گواردیولا آغاز شد. در دقیقه ۸ دوکو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و فرصت داشت گل اول را بزند اما با دخالت مورفی، توپ دفع شد.

پنج دقیقه بعد برناردو سیلوا در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و شوتش با برخورد به مدافعان حریف وارد دروازه نیوکسل شد.

2002278

لحظاتی بعد هم کواچیچ پس از همکاری با هالند ضربه‌ای فوق‌العاده را روانه دروازه کرد اما دوبراوکا با واکنش زیبایی توپ را دفع کرد.

در ادامه سرعت بازی افت کرد و دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۳۱ سیلوا یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. او دوباره از سمت راست حرکت کرد و در لبه محوطه جریمه ضربه‌اش را زد و به گل دوم دست یافت.

2002279

در پانزده دقیقه پایانی نیمه اول هم سیتی به حملاتش ادامه داد و چند موقعیت نصفه و نیمه هم خلق کرد اما موفق نشد گل دیگری بزند و دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن رفتند.

در دقیقه ۴۸ دوکو پس از یک و دو با فودن در مقابل دروازه قرار گرفت اما ضربه‌اش را دروازه‌بان به خوبی مهار کرد.

چند دقیقه بعد یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های مهمان خلق شد. در جایی‌که ضربه خطرناک ایساک با برخورد به پای واکر دفع شد.

در ادامه تعداد حملات نیوکسل بیشتر شد و سیتی کمی عقب رفت. در دقیقه ۶۶ گوردون می‌توانست اختلاف را کم کند اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

با ادامه حملات نیوکسل، دفاع سیتی مستحکم‌تر شد و آنها نتوانستند موقعیتی خلق کنند. در دقیقه ۷۵ ضربه ایساک را آکانجی با سر به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۸۱ هالند روی یک ضدحمله به محوطه جریمه حریف وارد شد اما ضربه‌اش با دفع بوتمن همراه شد.

در چند دقیقه پایانی منچستر سیتی بازی را مدیریت کرد و دیگر شاهد موقعیت خاصی نبودیم تا این تیم با پیروزی ۲-۰ به نیمه‌نهایی جام حذفی برسد.

دیدگاه‌ها