کد خبر : 2009323 | 27 اسفند 1402 ساعت 06:57 | 59.7K بازدید | 7 دیدگاه

بلوچستان سهمش را در پرسپولیس می‌گیرد!

در دوران یحیی گل‌محمدی بازیکنان جوان زیادی به تمرینات این تیم فراخوانده شدند.

بلوچستان سهمش را در پرسپولیس می‌گیرد!

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی در ویژه برنامه آنتن گلایه‌هایی از وضعیت مدیریت فوتبال در ایران داشت آماده عین حال علاقه خود به ادامه کار در لیگ برتر را هم نشان داد، به نظر آنچه این انگیزه را در او دو چندان می‌کند، جوانگرایی و معرفی بازیکنان بیشتر به فوتبال ایرلن است.

او در این مورد می‌گوید: فوتبال ایران طوری است که با سختی‌هایی که وجود دارد، باز هم دوست داشتنی است و ته دلت اینکه حس می‌کنی می‌توانی تاثیرگذار باشی و چند جوان را بالا بیاوری و این فرصت را بدهی که خودشان را نشان بدهی، خیلی خوب است.

وی افزود: به نظر من برای مثال از استان مازندان و خوزستان می‌توانی حداقل دو بازیکن تیم ملی خوب جمع کنی، اما متاسفانه امکانات و شرایط برای اینکه بازیکنان از روستا و شهرستان‌های کوچک بالا بیایند، خیلی کم است.

ویدئو: 327501

یحیی با اشاره به وینگر بلوچستانی پرسپولیس که این فصل به اردوی سرخپوشان اضافه شد گفت: ما در فصلی که گذشت، یک بازیکن داشتیم که بچه سیستان و بلوچستان بود؛ احتمال می‌دهم که در آینده درباره او صحبت شود. اسمش محمد بادپا است.

سرمربی سابق پرسپولیس در این مورد ادامه داد: بازیکنی است که در پایه‌های پرسپولیس رشد کرده و بالا آمده و در مقطعی هم که من آنجا بودم، او را با تمرینات آوردم. الان نمی‌دانم شرایطش چطور است اما بازیکنی بود که از روستاهای سيستان و بلوچستان بالا آمده است. فکر کردن به چنین بازیکن جوانی که می‌دانی با سختی با آمده و این فرصت را به او می‌دهی، دل من را آرام می‌کند.

دیدگاه‌ها