کد خبر : 2009325 | 26 اسفند 1402 ساعت 23:34 | 42.4K بازدید | 58 دیدگاه

پیام واضح ختافه به رئال: برو قهرمان شو!

خیرونا در دیدار مهمی از هفته بیست و نهم لالیگا، مقابل ختافه متحمل شکست ۱-۰ شد.

پیام واضح ختافه به رئال: برو قهرمان شو!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و نهم، خیرونا مهمان ختافه بود. در این دیدار ختافه عملکرد خوبی مقابل شاگردان میشل به نمایش گذاشت و توانست با تک‌گل خسوس سانتیاگو آنها را شکست دهد.

این بازی پایاپای آغاز شد و هر دو تیم قصد داشتند به دروازه حریف نزدیک شوند. در دقیقه ۵ ضربه از راه دور موریبا با برخورد به مدافع حریف به بیرون رفت.

در ادامه خیرونا چندین بار تلاش کرد دروازه حریف را تهدید کند اما عملکرد عالی مدافعان ختافه مانع از این امر شد.

بازی در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۳۱ ضربه سانتیاگو از مرکز محوطه جریمه به گوشه چپ دروازه رفت و تبدیل به گل شد.

2002281

در ادامه بازیکنان خیرونا دوباره تلاش کردند در نیمه اول به گل برسند. در دقیقه ۴۳ ضربه خطرناک دووبیک از داخل محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان مواجه شد تا نیمه اول با همان یک گل خاتمه یابد.

در دقیقه ۵۲ نیمه دوم خیرونا یک فرصت خوب دیگر هم داشت اما ضربه سر پابلو توره روی سانتر یان کوتو با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

چند دقیقه بعد ختافه باز هم وارد فاز هجومی شد. در پنجاه و هشتمین دقیقه بازی ضربه خطرناک لوییز میلا به شکل نفس‌گیری راهی اوت شد.

در ادامه نیمه دوم بازیکنان خیرونا چند موقعیت خوب دیگر هم برای گلزنی خلق کردند اما با مقاومت ختافه و دفاع مستحکم آنها، گلی به ثمر نرسید و این بازی با نتیجه ۱-۰ به سود ختافه پایان یافت. با توجه به پیروزی رئال در بازی امروز و شکست خیرونا، فاصله شاگردان کارلو آنچلوتی که ۷۲ امتیاز دارند با رده دوم به ۱۰ امتیاز افزایش یافت.

دیدگاه‌ها