کد خبر : 2009328 | 26 اسفند 1402 ساعت 23:56 | 37.3K بازدید | 77 دیدگاه

ستاره رئال: خودمان هم دوست داشتیم به سیتی بخوریم!

دنی کارواخال مدعی شد منچستر سیتی حریفی بوده که بازیکنان رئال دوست داشته‌اند با آنها برخورد کنند!

ستاره رئال: خودمان هم دوست داشتیم به سیتی بخوریم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز توانست با پیروزی ۴-۲ برابر اوساسونا در لالیگا ۷۲ امتیازی شود و فاصله با خیرونای رده دومی را به ۱۰ امتیاز برساند.

دنی کارواخال، کاپیتان اسپانیایی سفیدپوشان که در این فصل عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته در این بازی هم در ترکیب اصلی رئال قرار داشت و موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. این بازیکن ۳۲ ساله پس از برد خوشحالی گل همیشگی‌اش را تکرار کرد و ساعد خود را بوسید.

او در مصاحبه پس از بازی در مورد این خوشحالی گل گفت: «من معمولا در خوشحالی‌هایم پس از هر گل ساعدم را می‌بوسم زیرا حرف اول اسم او را در این قسمت تتو کرده‌ام. این برای اوست، من او را خیلی دوست دارم.»

2002286

او در ادامه در مورد درخشش و گلزنی وینیسیوس در دیدار امشب گفت: «وینیسیوس استثنایی است. حالا باید در بازی با برزیل مقابل او سختی بکشم و سعی کنم او را متوقف کنم.»

او همچنین در آخر درباره برخورد رئال به منچستر سیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم نظرش را گفت: «یکی از تیم‌هایی که در رختکن در موردش صحبت می‌کردیم و می‌خواستیم با آنها بازی کنیم منچستر سیتی بود. آنها در سطح بسیار بالایی هستند و عالی بازی می‌کنند.»

دیدگاه‌ها